سئو و آموزش سئو

ساخت وبلاگ

سرعت سایت بسیار بیشتر از یک امتیاز است که توسط یک تست محیط آزمایشگاهی ایجاد می شود. مسلماً مهم‌ترین جنبه سرعت، درک کاربر از عملکرد است که نمی‌توان با این روش اندازه‌گیری کرد.درک کاربر از سرعت دائماً در حال تغییر است و بسته به تعدادی از متغیرهای مختلف که شرایط کلی مرور آنها را تشکیل می‌دهند، متفاوت است، از جمله:

  • نوع وسیله ای که استفاده می کنند.
  • CPU دستگاهشون
  • نوع مرورگری که آنها استفاده می کنند.
  • اتصال به اینترنت آنها

با نگاه کردن به آموزش سئو «مخاطب» در Google Analytics، می‌توانید متوجه شوید که شرایط مرور چقدر متفاوت است. در اینجا می توانید ببینید که با کدام دستگاه ها و مرورگرهای مختلف برای مشاهده سایت شما استفاده می شود.به همین دلیل است که برای شروع به ساختن تصویر واقعی تر از نحوه واقعی تجربه کاربران وب سایت شما در دنیای واقعی، راه های آزمایش و تجزیه و تحلیل بیشتری را دنبال کنید.در این راهنما، با برخی از مؤثرترین ابزارها برای اندازه‌گیری سرعت سایت و همچنین ویژگی‌هایی که آنها را برای ارزیابی محیط‌های مختلف مرور مفید می‌کند، بیشتر آشنا می‌شوید.

1. PageSpeed ​​Insights

ابزار PageSpeed ​​Insights گوگل در پایان سال 2018 نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر داده‌هایی که به آن وارد می‌شود نیز اصلاح شد. این ابزار اکنون از ترکیبی از داده‌های آزمایشگاهی Lighthouse و داده‌های میدانی از گزارش تجربه کاربر Chrome (CrUX) استفاده می‌کند.داده‌های CrUX بسیار ارزشمند هستند زیرا نشان می‌دهند که سایت‌ها با چه سرعتی برای کاربران مختلف در دنیای واقعی بارگذاری می‌شوند.«گزارش تجربه کاربر Chrome توسط اندازه‌گیری واقعی کاربر از معیارهای تجربه کاربر کلیدی در سراسر وب عمومی، جمع‌آوری شده از کاربرانی که همگام‌سازی سابقه مرور خود را انتخاب کرده‌اند، عبارت عبور همگام‌سازی تنظیم نکرده‌اند و گزارش آمار استفاده را فعال کرده‌اند، ارائه می‌شود. " – توسعه دهندگان گوگل

گزارش CrUX همچنین شامل داده‌های عملکرد سایر وب‌سایت‌ها می‌شود، بنابراین می‌توانید ببینید که وب‌سایت شما چگونه با دیگران مقایسه می‌کند.

2. GTmetrix

GTmetrix به شما امکان می‌دهد تست‌هایی را که اجرا می‌کنید بر اساس کشور، مرورگر، دستگاه و نوع اتصال سفارشی کنید. این واقعاً برای تقلید از انواع محیط های مرور کاربران شما و دریافت ایده از نحوه تأثیرگذاری عملکرد وب سایت شما توسط هر یک مفید است.وقتی یکی از این تنظیمات را تغییر می‌دهید، ممکن است از دیدن تفاوت عملکرد چقدر متعجب شوید. به عنوان مثال، با اتصال پهنای باند سریع، صفحه اصلی BBC در 5.6 ثانیه بارگیری می شود. با این حال، با اتصال تلفن همراه 2G، همان صفحه در 33.9 ثانیه بارگیری شد. این یک تفاوت قابل توجه است.من آزمایشی را برای وب سایت دیگری (که بی نام خواهد ماند) روی اتصال تلفن همراه 2G انجام دادم و با پیغام خطای زیر روبرو شدم. این زمانی است که می دانید همه چیز باید بد باشد!

3. WebPageTest

WebPageTest دارای ویژگی های مفید مختلفی است، اما یکی از تاثیرگذارترین آنها "مقایسه بصری" آن است. در اینجا می‌توانید وب‌سایت خود را در کنار سایت‌های رقبای خود وارد کنید تا با سرعت بارگذاری آن‌ها با یکدیگر مقایسه کنید.به جای اینکه صرفاً کل زمان بارگذاری هر صفحه را مشاهده کنید، ویدیوهای کنار هم از بارگیری همه آنها در اختیار شما قرار می گیرد. مشاهده این موضوع بسیار مفیدتر است، زیرا برای مثال، معیار زمان بارگذاری کل به شما نشان نمی‌دهد که محتوای بالای صفحه چقدر سریع پر شده است.از این گزارش مقایسه بصری، می توانید ببینید که کل زمان بارگذاری صفحه اصلی The Guardian 6.4 ثانیه بوده است. با این حال، کاربری که در دنیای واقعی به این صفحه دسترسی دارد، این را نمی داند. برای آنها، صفحه در 1.2 ثانیه بارگیری می شود، زیرا این تصور آنها از سرعت بارگذاری است. کاربر نمی تواند آنچه را که در پس زمینه پردازش می شود ببیند. آنها بر روی آنچه در بالای صفحه در نمای خود پر شده است متمرکز شده اند.به همین دلیل بسیار مهم است که از ابزارهای آزمایشی استفاده کنید که آنچه را که کاربر هنگام بارگذاری صفحه مشاهده می کند، تجسم می کند.

4. Chrome DevTools

Chrome DevTools واقعاً گنجینه ای از بینش عملکرد است. هر برگه ای که روی آن کلیک می کنید گزارش جالب تری نسبت به قبل نشان می دهد، بنابراین توصیه می کنم خودتان آن را آزمایش کنید.با ای حال، برای اهداف یک راهنمای مختصر، من فقط بر روی چند ویژگی تمرکز می‌کنم که بینش بیشتری را در مورد عملکرد با توجه به کاربران ارائه می‌دهد. در مرحله اول، می توانید عملکرد رندر و بارگذاری را در دستگاه های مختلف آزمایش کنید.اگر دستگاهی وجود دارد که می‌خواهید آزمایش کنید و در لیست پیش‌فرض نیست، حتی می‌توانید دستگاه سفارشی خود را در تنظیمات «دستگاه‌ها» اضافه کنید.اگر می خواهید در مورد اینکه کدام منابع بر تجربه کاربر در سایت شما تأثیر می گذارد بیشتر بدانید، گزارش مفیدی در زیر برگه «پوشش» وجود دارد. این مقدار جاوا اسکریپتی را که در کل در یک صفحه بارگذاری شده است در مقابل میزان اجرا شده نشان می دهد، بنابراین می توانید کدهای غیرضروری را که می توان از صفحه حذف کرد که می تواند سرعت بارگذاری را بهبود بخشد، مشخص کنید.بارگیری مطلق همه چیز در یک صفحه صرف نظر از اینکه کاربر به آن نیاز دارد یا نه، یک استراتژی عملکرد عالی نیست. مهم است که مناطقی را پیدا کنید که کد را می توان کوتاه کرد، و یک راه خوب برای انجام این کار این است که ببینید چه چیزی واقعاً مورد نیاز است و در سفر در محل کاربر اجرا می شود، و چه چیزی هیچ عملکرد یا ارزشی ارائه نمی دهد.

5. سورا

سایر ابزارهای ذکر شده در این مقاله بینش عملکرد را به صورت صفحه به صفحه ارائه می دهند. از سوی دیگر، یک ابزار خزنده مانند  به شما امکان می دهد تا دید جامع تری از سرعت سایت شما به طور کلی داشته باشید. این به شما امکان می دهد مسائل را در مقیاس شناسایی و روند کنید.

گزارش عملکرد

علاوه بر گزارش‌های عملکرد استاندارد در ابزار مانند زمان واکشی و اندازه فایل صفحه، می‌توانید معیارهای سرعت Chrome را برای هر یک از صفحات خود در خزیدن خود جمع‌آوری کنید . با استفاده از ویژگی جاوا اسکریپت سفارشی ما، می توانید تعدادی معیار مختلف برای هر صفحه از Chrome استخراج کنید، از جمله First Contentful Paint، DOMContentLoaded و بسیاری موارد دیگر. توانایی جمع آوری این بینش ها در مقیاس به جای یک صفحه در یک زمان، فوق العاده ارزشمند است.

ویژگی جاوا اسکریپت سفارشی

برای استفاده حداکثری از بینش‌های سرعت در ، مطمئن شوید که حساب‌های کنسول جستجوی Google و حساب‌های تحلیلی خود را برای همپوشانی ترافیک جستجو و داده‌های ترافیک مصرف‌کننده یکپارچه کرده‌اید. به این ترتیب می‌توانید تجزیه و تحلیل خود را بر روی صفحاتی متمرکز کنید که اغلب توسط کاربران جستجو و بازدید می‌شوند و مطمئن شوید که آن‌ها مشکل سرعت یا عملکرد قابل توجهی ندارند.

یکپارچه سازی حساب های کنسول جستجوی گوگل در

حساب های Google Analytics را در  ادغام کنیدکارهای بیشتری وجود دارد که همه ما می توانیم برای بهبود درک خود از کاربرانی که از وب سایت های ما بازدید می کنند انجام دهیم. ما امیدواریم که این راهنما برای شما مفید بوده باشد و راه‌های جدیدی برای تفکر در مورد ابزارهای تست سرعت موجود و همچنین نحوه رویکرد بهینه‌سازی سرعت سایت در رابطه با تجربیات کاربران به شما ارائه کرده باشد.

با راهنمای نهایی ما درباره سرعت و عملکرد سایت بیشتر بیاموزید

راهنمای نهایی  برای سرعت و عملکرد سایتاگر می‌خواهید با جزئیات بیشتری در مورد عملکرد اطلاعات کسب کنید، مطمئن شوید که راهنمای نهایی ما در مورد سرعت سایت را نگاه می‌کنید. در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد معیارهای مختلف سرعت سایت، تاکتیک‌های بهینه‌سازی که بیشترین تأثیر را بر عملکرد دارند و همچنین بینش کارشناسان پیشرو در صنعت سئو بدانید، یاد خواهید گرفت.

منبع: سئو

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 21:15

در طول سال‌ها، ممیزی‌های Google Analytics زیادی انجام داده‌ام، برنامه‌های اندازه‌گیری را نوشته‌ام، و با تیم‌هایی برای راه‌اندازی حساب‌هایی کار کرده‌ام که داده‌های تمیز و قابل استفاده را ارائه می‌دهند. این شغلی است که انجامش را دوست داشتم و هنوز هم از آموزش و نشان دادن به مردم نشان می‌دهم که چگونه از این ابزار بیشترین بهره را ببرند.

من همیشه با هر حسابرسی که انجام داده‌ام چیز جدیدی یاد گرفته‌ام، اما در انجام بسیاری از موارد نیز متوجه شدم که موضوعات و اشتباهات رایجی وجود دارد که بارها و بارها ظاهر می‌شوند، و این مسائل داده‌ها را به سطل زباله تبدیل کرده یا داده‌ها را در این حساب غیرقابل استفاده برای جمع آوری اطلاعات بر اساس آن است.

من این را به ترکیبی از «نمی‌دانی چه چیزی نمی‌دانی»، که واقعاً هیچ آموزش رسمی برای درک و راه‌اندازی GA وجود ندارد، و اطلاعات موجود در مورد آنچه که باید انجام داد و به چه ترتیبی انجام داد، قرار دادم. همیشه روشن نیست

بنابراین، این جایی است که این پست وارد می‌شود. من آن را عمدتاً بر روی سایت‌های تجارت الکترونیک متمرکز کرده‌ام، اما توصیه‌های اینجا را می‌توان به طور کلی مورد استفاده قرار داد و برای هر کسب‌وکاری که از Google Analytics استفاده می‌کند استفاده کرد.

چند موضوع متداول وجود دارد که من در چند سال اخیر پیدا کرده ام. آنها به ترتیب اولویت نیستند، بلکه از یک ترتیب منطقی پیروی می کنند: یک عنصر را اصلاح کنید و عنصر بعدی منطقی تر است.

در اینجا خلاصه ای از مسائلی است که به آنها خواهیم پرداخت:

دریافت ساختار صحیح حساب

چگونه از اختلاف داده ها جلوگیری کنیم

ایده درست، فیلتر اشتباه، ترتیب اشتباه

Views را برای دریافت داده های تجارت الکترونیک فعال کنید

عدم دریافت اطلاعات جستجوی سایت

اطلاعات بیشتری در مورد مخاطب خود پیدا نمی کنید

User Metrics را روشن کنید

عدم استفاده از گروه بندی محتوا

عدم استفاده از ویژگی User ID

نداشتن ردیابی رویداد: یا ردیابی رویداد بدی دارند

 حال، سوال بزرگ اینجاست، چرا باید اهمیت دهید؟

خوب شما، رئیستان یا مشتریانتان به گوگل آنالیتیکس نگاه می کنید و تصمیم می گیرید که کجا پول سرمایه گذاری کنید، چه استراتژی را به کار بگیرید، کدام تاکتیک ها موثر هستند، چه کسی افزایش حقوق دریافت می کند و چه کسی اخراج می شود.

اگر داده‌های داخل گزارش GA کمی کثیف، نادرست، یا دروغ‌گویانه است، پس قبل از اینکه قهوه صبح خود را تمام کنید، انتخاب‌های بدی انجام می‌دهید.

تنظیم تمیز به این معنی است که هضم (و استفاده) گزارش‌ها برای نشان دادن عملکرد شگفت‌انگیز بازاریابی جستجوی شما برای سایت‌هایی که مدیریت می‌کنید بسیار آسان‌تر خواهد بود.

داشتن «تنظیم خانه» اشتباه: دریافت ساختار صحیح حساب

چیست؟

باید بدانید ساختار حساب Google Analytics شما چگونه است، زیرا در وهله اول پیامدهایی برای جمع‌آوری داده‌ها، سپس پیکربندی و پردازش دارد، نه اینکه به گزارش‌هایی اشاره کنیم که تصمیمات خود را بر اساس آن قرار می‌دهید.

وقتی در مورد Analytics و ساختارهای حساب یاد می‌گرفتم، ذهنم را داغ کرد. اگر به تنظیمات Admin خود نگاه کنید، چیزی شبیه به این خواهید دید. به 3 بخش تقسیم می شود. حساب، اموال و مشاهده.

نمای ادمین GA

برای کمک، مدلی پیدا کردم که به درستی «The House Model» نام داشت.

اگر تنظیمات سطح حساب خود را سقف خانه خود می دانید، اینجا جایی است که وب سایت و برنامه های خود را گروه بندی می کنید. همه آنها "زیر یک سقف زندگی می کنند" و هر کاری که در تنظیمات خود در سطح حساب انجام دهید، کل خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. در Google Analytics، یک شماره حساب به شما اختصاص داده می شود، به عنوان مثال

دارایی شما مانند یک طبقه در خانه شماست. طبقه شما می تواند وب سایت یا اپلیکیشن شما باشد. در سطح Property، شناسه ردیابی خود را دریافت خواهید کرد که به سقف (حساب شما) مرتبط است، به عنوان مثال UA 12345-1. هر کاری که در سطح Property انجام می‌دهید روی View‌های شما بیشتر در زنجیره تأثیر می‌گذارد.

وقتی به سطح View می‌رسیم، این را مانند پنجره‌هایی به طبقه خود در نظر بگیرید. به طور پیش فرض برای هر طبقه یک پنجره دریافت خواهید کرد. در سطح View، می‌توانید داده‌های خاصی را که می‌خواهید برای دارایی خود ببینید تعیین کنید. بنابراین شما از پنجره نگاه می کنید تا ببینید مردم در طبقه شما چه می کنند. هنگام مشاهده گزارش‌ها در گوگل آنالیتیکس، View لنزی است که از آن دیدن خواهید کرد.

اشتباهات رایج: تنظیم خانه اشتباه

در حدود 150 ممیزی اخیری که انجام داده‌ام، این موضوع بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کردم، به خصوص در مورد سایت‌های تجارت الکترونیک.

این را تصور کنید، شما یک سایت دارید، اما ترکیبی از دامنه ها و زیر دامنه ها است، مثال معمولی:

Blog.website.com

این دامنه دارای محتوای زیادی در مورد محصول و سبک زندگی، پیام‌های برند بود و برای پرسش‌ها و پاسخ‌های بالای قیف در مرحله‌ای آگاه از سفر مشتری یافت می‌شد.

Website.com

این دامنه همه محصولات شما، اطلاعات مربوط به شرکت و نحوه برقراری ارتباط با شما، سوالات متداول از این قبیل را دارد.

Shop.website.com

زمانی که کاربر می‌خواهد محصولی را بخرد، به این دامنه ارسال می‌شود که تمام اطلاعات مربوط به محصولات را در اختیار دارد و به کاربران امکان می‌دهد اندازه‌ها، رنگ‌ها را انتخاب کنند، ویدیوهای شخصی را که محصول را پوشیده است تماشا کنند، به سبد خرید اضافه کنند و غیره.

Account.website.com

در حالت ایده‌آل وقتی کاربر دکمه خرید را می‌زند، می‌تواند یک حساب کاربری ایجاد کند (یا به عنوان مهمان ادامه دهد)، اما در این دامنه، کاربر می‌تواند وارد شود، سفارش خود را ببیند، خریدهای بیشتری انجام دهد، نظرات را درباره محصول بارگیری کند و غیره.

 

پس چه اشکالی دارد؟ بیایید مدل خانه را دوباره مرور کنیم.

یک سایت اصلی شبیه این خواهد بود. اکنون اگر تمام اهداف تجاری خود را در یک دامنه دارید، راه اندازی دارید که دارای 1 سقف، 1 طبقه و سپس پنجره های مختلف شما خواهد بود.

راه اندازی اولیه GA

دامنه های متعدد

هنگامی که ما یک اکوسیستم مانند مثال تجارت الکترونیک خود داریم، می بینم که مردم یک ساختار حساب GA می سازند که بیشتر شبیه یک خانه شهری یا یک آسمان خراش است. که اشتباه است.

راه اندازی چند برند GA

چرا این یک مشکل است؟

خوب، اگر همه دامنه ها و زیر دامنه های خود را در طبقات جداگانه داشته باشید، سفر کامل مشتری را نخواهید دید، که بدیهی است که داده های شما را به هم می زند. و منظور من از آشفتگی غیرقابل استفاده است - همچنین ممکن است آن را در زباله دانی بیندازید و آتش بزنید.

ممکن است کمی بیش از حد دراماتیک به نظر بیایم، اما بیایید از طریق یک سفر مشتری که می‌خواهید ردیابی کنید قدم بزنیم، اما حساب خود را مانند یک آسمان‌خراش راه‌اندازی کرده‌اید، در حالی که بیشتر باید یک خانه ییلاقی طولانی باشد.

فرض کنید شخصی وارد وبلاگی می شود که به صورت ارگانیک پیدا شده است، و روی CTA در یک پست وبلاگ دوست داشتنی کلیک می کند تا محصول را ببیند، که او را به website.com می برد. همانطور که نمی توانید از طریق طبقات ببینید، نمی توانید از طریق Google Properties ببینید. این بدان معنی است که تجزیه و تحلیل شما یک کاربر و جلسه او را ضبط می کند و یک شناسه مشتری را به بازدید کننده ای که وبلاگ شما را می خواند اختصاص می دهد، و زمانی که آنها به می روند به عنوان یک کاربر جدید در یک دارایی جدید در نظر گرفته می شوند. سپس داده ها را از نظر منبع / رسانه از دست بدهید، تجزیه و تحلیل شما نشان می دهد که منبع ارجاع شما ارجاع بوده و منبع URL وبلاگ است.

خبر بد برای تیم سئو که اکنون هیچ اعتباری دریافت نمی کنند.

بیشتر به سمت سفر مشتری حرکت کنید و می خواهید اهدافی را در بین ویژگی ها ایجاد کنید، اما نمی توانید زیرا، دوباره، نمی توانید از طریق طبقات داده ها عبور کنید.

برای رفع آن چه باید کرد؟ ردیابی متقابل دامنه

وقتی می‌خواهید کل سفر مشتری را ببینید و اهدافی را در دامنه‌ها و زیر دامنه‌ها بسازید، باید خانه‌تان را به این شکل تنظیم کنید و از چیزی به نام Cross Domain Tracking استفاده کنید. شما از یک شناسه دارایی در تمام دامنه هایی که می خواهید ردیابی کنید استفاده خواهید کرد. در اینجا یک صفحه مفید از Google در مورد راه اندازی Cross Domain Tracking است.

راه اندازی چند دامنه GA

اکنون بیایید به بخش بعدی اشتباهات و مسائلی که پیامدهای داده های پیچیده ای دارند، برویم.

راه اندازی بد مدیریت، نحوه جلوگیری از اختلاف داده ها.

نداشتن 3 بازدید

گوگل توصیه می کند که سه بازدید در هر ملک داشته باشید (یا برای مدل خانه ما، 3 پنجره در هر طبقه).

1. Raw View مانند یک نسخه پشتیبان است.

2. نمای تست جایی است که شما تنظیمات نمای خود را تمرین می کنید، فیلترها و اهداف و غیره را بررسی می کنید و بررسی می کنید که همه کار می کنند.

3. نمای گزارش جایی است که شما تمام کارهای آزمایش شده خود را مرور می کنید و از آن برای گزارش بازاریابی فوق العاده خود استفاده می کنید.

ویژگی ها و نماهای GA

پنجره ها با افزودن فیلترها کار می کنند، که کمی شبیه افزودن پرده و پرده به پنجره شماست.

چیزی که واقعاً می تواند باعث درخشش نماهای شما شود، فیلترها هستند که من دوست دارم از آنها به عنوان Drapes و Blinds یاد کنم. با اعمال فیلترها در View، می‌توانید تعیین کنید که وقتی از پنجره‌های خود نگاه می‌کنید، چه می‌بینید.

با این حال، گوگل آنالیتیکس داده های شما را طبق تنظیمات حساب، ویژگی و نمایش شما پردازش می کند. اینجاست که من اشتباهاتی را می بینم که برای شما گران تمام می شود، زیرا داده ها قابل پردازش مجدد نیستند. مثل این است که بخواهید یک پرده بیرون پنجره خود اضافه کنید، ممکن است زیبا به نظر برسد، اما کار نمی کند.

اشتباهات رایج: ایده درست، فیلتر اشتباه، ترتیب اشتباه

خطاها هنگام ایجاد نماها برای دیدن ترافیک کشورهای مختلف.

من بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک را می‌بینم که برای دیدن مجموعه‌های داده‌های مختلف، به عنوان مثال برای نشان دادن افراد یک کشور، View ایجاد می‌کنند. بیشتر اوقات، آنها ایده درستی داشتند، فقط نوع فیلتر اشتباهی داشتند.

مثال 1: من سایتی را بررسی کردم که در آن یک View به نام اروپا ایجاد کردند و داده ها به این شکل بود. همانطور که می بینید، زمانی که ما به گزارش مخاطبان نگاه کردیم، داده ها افراد از سراسر جهان را نشان می دهند. واضح است که با حجم زیادی از ترافیک که از ایالات متحده نشان داده می شود، این نما اطلاعات درستی را به دست نمی آورد.

گزارش موقعیت مکانی GA

چگونه رفع کنیم

فیلتری که آنها استفاده کردند یک فیلتر سفارشی بود که از Google می‌خواست فقط بازدیدکنندگانی را شامل شود که به صفحاتی که حاوی /fr برای ترافیک فرانسوی یا /es برای اسپانیایی و غیره هستند. مهم است در کجای دنیا هستید، بنابراین کار نمی کند، و اگر در یک نمای آزمایشی انجام می شد، برداشته می شد.

در عوض، آنها باید فیلتری اضافه می‌کردند که فقط شامل ترافیک از کشوری باشد که مطابق با {inter the country/city/etc as per GA} است. به داده‌های گوگل حساس است، بنابراین اگر می‌خواهید برای ایالت‌ها نمایی داشته باشید، باید ایالات متحده را بنویسید، همانطور که در GA اینطور ظاهر می‌شود، اگر USA را می‌نوشتید فیلتر کار نمی‌کند.

خطا در درآمد در سطح مشاهده

ممیزی دیگری که من انجام دادم با دریافت زمان سختی از سوی تیم بازاریابی از مدیریت بالاتر شروع شد که داده‌های GA با داده‌های CRM یا Salesforce آنها از نظر درآمد حاصل از وب‌سایت مطابقت نداشت.

من این مشکل را بیش از یک بار دیده‌ام و مکان مورد نظر من معمولاً تنظیمات View و فیلترها است.

علاوه بر بررسی سایر مشکلات فیلترها، نگاهی به سایت‌های مرحله‌بندی و یا توسعه‌دهنده‌ای که برای آزمایش سایت استفاده می‌شوند، بررسی پرداخت‌ها، اطمینان از اینکه موتور همه کار می‌کند. در برخی ممیزی هایی که من انجام داده ام، تیم توسعه دیدگاه خود را با فیلتری داشت که فقط ترافیک سایت مرحله بندی یا توسعه دهنده را شامل می شود.

چگونه رفع کنیم

مدارک رسمی داشته باشید نه فقط به خاطر یک برگه Google، بلکه برای نگهداری یک رکورد برای دیدن و دیدن همه. زیرا وقتی فیلترهای خود را چیدمان می‌کنید و می‌بینید کجا می‌خواهید آنها را اختصاص دهید، می‌توانید الگوهایی از فیلترهایی را که باید در آن گنجانده و حذف کنید، مشاهده کنید.

ین، در سناریوی مورد رایج من، اگر یک View با فیلتری دارید که فقط شامل مرحله‌بندی یا Dev می‌شود، باید یک فیلتر Exclude با همان الگوی روی نماهای گزارش خود اضافه کنید. می‌خواهید هدف فیلتر، نحوه ایجاد آن (جزئیات) و نماهایی که قرار است فیلتر را اختصاص دهید یا مقابله کنید را مستند کنید.

می‌توانید یک الگوی حسابرسی مدیریت Google Analytics را در اینجا پیدا کنید تا به شما کمک کند تنظیمات مدیریت خود را بررسی کنید و فیلترهای خود را ترسیم کنید.

الگوی حسابرسی GA

نکته: فیلترهای درست، ترتیب اشتباه

اشتباه بعدی داشتن فیلترهای مناسب است، اما به ترتیب اشتباه، فقط به یاد داشته باشید که خروجی یک فیلتر، ورودی فیلتر بعدی است.

باید به تنظیمات View خود بروید و فیلترها را انتخاب کنید، سپس می‌خواهید «Assign Filter Order» را انتخاب کنید.

سفارش فیلتر GA

در اینجا می‌توانید آنها را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید تا فیلترها را به ترتیبی که برای کار کردن نیاز دارید دریافت کنید، دوباره این کار را در نمای آزمایشی انجام دهید و وقتی از داده‌ها راضی بودید، به نماهای گزارشی خود بروید، فقط به یاد داشته باشید برای بررسی مجدد ترتیب فیلتر (همیشه دوباره بررسی کنید سئو و آموزش سئو...

ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 332 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 0:25

جستجوی صوتی در طول سال ها تکامل یافته است و آنچه قبلاً یک ایده علمی تخیلی دور از ذهن به نظر می رسید اکنون اینجا است. طرفداران Star Trek بدیهی است که بازیگرانی را به یاد می آورند که با یک دستگاه کامپیوتری صحبت می کردند تا پاسخ دهند، چیزی که زمانی شبیه چیزی بود که هرگز نور روز را نمی دید. امروزه جستجوی صوتی رایج است و تعداد کاربران آن به سرعت در حال رشد است.

گوگل قبلاً نشان داده است که صدا سریع‌ترین شکل جستجو در حال رشد است و سرمایه‌گذاری زیادی روی این ایده انجام داده است. از آنجایی که گجت‌های بیشتری به صدا متکی هستند، صاحبان وب‌سایت هنگام ایجاد محتوا برای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) از اهمیت این نوع جستجو آگاه می‌شوند. تا مارس 2016، 55 درصد از نوجوانان و 41 درصد از بزرگسالان قبلاً از جستجوی صوتی استفاده می کردند.

برخی از پیشگامان در جستجوی صوتی عبارتند از سیری از اپل، گوگل ناو، کورتانا از مایکروسافت، الکسا توسط آمازون و غیره. سرمایه گذاری های غول فناوری (میلیون ها دلار) در دستیارهای دیجیتال نشان دهنده پتانسیل آن است. این شرکت‌ها با فناوری در حال تکامل، نرخ خطا در نتایج جستجوی صوتی را کاهش داده‌اند و تأثیر مثبتی بر تجربیات کاربر دارد.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید اهمیت اتخاذ روندهای جدید سئو را برای جلوگیری از انحراف بدانید. اگر در حال اجرای یک استراتژی سئو هستید، زمان آن رسیده است که جستجوی صوتی را به منظور سرمایه گذاری بر تعداد فزاینده افرادی که از این ابزارها برای جستجوی وب استفاده می کنند، وارد کنید.

مکان جستجوی صوتی

با جستجوی صوتی، صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند به راحتی پاسخ‌هایی را که کاربران نیاز دارند ارائه دهند، که باعث افزایش ترافیک به صفحات فرود آنها می‌شود. جستجوگران تشنه پاسخ های سریع تر هستند، این فناوری این نیاز را برآورده می کند و جایگزین جذابی برای جستجوی وب است.

اگر به دنبال راه جدیدی برای افزایش ترافیک در وب سایت خود هستید، زمان آن رسیده است که از جستجوی صوتی استفاده کنید. این نه تنها به بهبود رتبه در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کمک می کند، بلکه تجربه کاربر را نیز بهبود می بخشد. یکی از مهم ترین سیگنال هایی که گوگل امروزه برای رتبه بندی بر آن تاکید دارد، البته تجربه کاربری است.

جستجوی صوتی رتبه ها را بالا می برد

کاربران جستجوی صوتی پاسخ‌های مورد نیاز خود را سریع‌تر دریافت می‌کنند، این امر سیگنال‌های منفی مانند نرخ پرش بالا را کاهش می‌دهد. در حالی که پیشرفت‌ها در فناوری دستیارهای دیجیتال هنوز ادامه دارد، نمی‌توان انکار کرد که این ابزارها اکنون به عنوان عوامل جستجوی صوتی بهبود یافته‌تر هستند. کاربر حتی می تواند اشتباهات املایی را تصحیح کند و از طریق صدا پاسخ مناسب را دریافت کند.

همچنین امکان دریافت پاسخ بر اساس جستجوهای قبلی شما وجود دارد. این پیشرفت‌ها به این معنی است که کاربران بیشتری استفاده از جستجوی صوتی را راحت‌تر خواهند یافت. به عنوان یک صاحب وب سایت، برای شما مهم است که بدانید چگونه می توانید از مزایای بی شماری که این فناوری برای کسب و کار شما ارائه می دهد، استفاده کنید.

مهم است که از خدمات خدمات سئو استفاده کنید زیرا این کارشناسان از قبل روند را درک کرده اند و می دانند چگونه محتوای شما را برای جستجوی صوتی بهینه کنند. شما روی تجارت اصلی خود تمرکز خواهید کرد زیرا این متخصصان در وب سایت شما کار می کنند تا مطمئن شوند که از جستجوی صوتی سود می برد.

پیامدهای جستجوی صوتی برای سئو

جستجوی صوتی سئو

برای استفاده از مزایای جستجوی صوتی، زودتر از این فناوری استفاده کنید. احتمالاً رقابت شما در حال حاضر روی آن سرمایه گذاری کرده است. با وجود تعداد زیادی از مردم که از دستگاه های اینترنت همراه استفاده می کنند، نمی توان انکار کرد که جستجوی محاوره ای آینده جستجوی وب است.

استراتژی هایی که باید برای بهره مندی از جستجوی صوتی وفق دهید

 کلمات کلیدی دم دراز

کلمات کلیدی دم کوتاه قبلاً از اهمیت کاسته شده اند و جستجوی مکالمه احتمالاً برجستگی آنها را حتی بیشتر کاهش می دهد. مردم از جستجوی صوتی به همان روشی که معمولاً در موتور جستجو تایپ می کنند استفاده نمی کنند. آنها سوالات مستقیم بیشتری می پرسند تا پاسخ های مرتبط تری دریافت کنند. اینجاست که کلمات کلیدی طولانی در محتوای شما مفید هستند. استفاده از این کلمات کلیدی به افزایش شانس رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتایج موتور جستجوی صوتی کمک می کند.

تمرکز محتوا بر پاسخگویی به سوالات متداول

محتوای شما باید پاسخ دادن به سؤالاتی مانند «چرا»، «چه کسی»، «چی» و «چگونه» را در اولویت قرار دهد. سؤالات متداول شما باید ماهیت محاوره ای داشته باشد تا مستقیماً به این سؤالات پاسخ دهد.

سوالاتی را در نظر بگیرید که افراد بیشتر می پرسند

اکنون که مخاطبان هدف خود را درک کرده اید، در نظر بگیرید که آنها معمولاً چه نوع سؤالاتی را هنگام جستجوی محصولات و خدمات شما می پرسند. تمرکز باید بر ارائه پاسخ مستقیم و مختصر برای رتبه بندی بهتر باشد. تمرکز شما نباید فقط روی کلمه کلیدی باشد، بلکه نحوه بیان سوال از جمله کلمات اضافی است که برای دریافت پاسخ مختصر استفاده می شود. محتوای خود را بر اساس این پرس و جوها بسازید.

محتوا را با لحن غیررسمی توسعه دهید

برخلاف جستجوی متنی، جستجوی صوتی فقط مستقیم نیست - بلکه اغلب محاوره ای است. نحوه صحبت مردم را در نظر بگیرید تا محتوایی متناسب با لحن آنها ایجاد کنید.

جستجوی صوتی را امتحان کنید

بهترین راه برای درک اینکه چگونه جستجوی صوتی بر وب سایت (و کسب و کار) شما تأثیر می گذارد، آزمایش واقعی آن است. با جستجوی صوتی بازی کنید تا دریابید که رقابت شما چگونه رتبه بندی می کند. همچنین این فرصت را خواهید داشت که در مورد کلمات کلیدی دم بلند و چگونگی افزایش رتبه شما بیشتر بدانید.

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از جستجوی صوتی برای افزایش ترافیک وب‌سایت یا حتی فروشگاه‌های آجری استفاده کنید. اگر صاحب رستوران در نیویورک هستید، مسیرهای مکانی خود را ارائه دهید و از دیدن افراد بیشتری که از در می‌آیند شگفت‌زده خواهید شد. هر کاری که انجام می‌دهید، مطمئن شوید که استراتژی سئوی شما شامل جستجوی صوتی می‌شود و در نتیجه باعث افزایش رتبه در SERP می‌شود.

منبع: سئو

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 123 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 23:10

کلمه "پنالتی" آنقدر در جامعه سئو پیچیده می شود که گاهی اوقات سخت است که متوجه شوید کدام عملکردها باعث جریمه می شوند و حتی کدام یک به عملکرد آسیب می زند.به همین دلیل تصمیم گرفتیم تمام مسائل و جریمه های سئوی کلی را در یک پست جمع آوری کنیم تا بتوانید به راحتی به آن مراجعه کنید و در صورت نیاز تفاوت را بگویید.

 جریمه یا اثر منفی گوگل یا پنالتی چیست؟

گوگل یک اثر منفی را انتخاب می کند که در غیر این صورت وجود نداشت، زیرا یک سایت به دستورالعمل های آنها پایبند نبوده است.

1. دستکاری بک لینک ها

همانطور که گوگل در هشدار خود برای پیوندهای غیرطبیعی می گوید، "الگویی از پیوندهای مصنوعی، فریبنده یا دستکاری غیر طبیعی" که به یک سایت اشاره می کند ممکن است جریمه شود.

2Cloaking/Redirect  برای Googlebot

نمایش محتوا/آدرس های مختلف به کاربران و موتورهای جستجو (معروف به پنهان کاری)، یا هدایت کردن Googlebot و نه کاربران، نقض دستورالعمل های وبمستر Google است و به این معنی است که شما با جریمه مواجه می شوید.

این شامل:

  • متن و پیوندهایی که فقط به موتورهای جستجو نشان داده می شوند
  • نمایش HTML به موتورهای جستجو، اما نمایش فقط فلش/تصاویر به کاربران.

با این حال، جان مولر از گوگل در Hangout اخیر وب مستر به استثنایی اشاره کرد: اگرچه از نظر فنی پنهان است، جان گفت که تغییر مسیر Googlebot از URL های دارای پارامترهای ردیابی به URL های متعارف را «مشکلی» نمی داند، اما به کاربران اجازه می دهد که اینگونه نباشند، بنابراین می توان آنها را در تجزیه و تحلیل ردیابی کرد.

3. صفحات درگاه

ایجاد چندین صفحه ورودی که به طور خاص برای رتبه بندی در نتایج جستجو طراحی شده اند، اما به همان صفحه منتهی می شوند، توسط Google هرزنامه در نظر گرفته می شود .

4. محتوای نازک

به روز رسانی رتبه بندی پانداهای گوگل برای جلوگیری از نمایش سایت هایی با محتوای بی کیفیت در نتایج جستجو طراحی شده است. Google به دنبال سایت‌هایی می‌گردد که نسبت بالایی از عناصر ناوبری/تصویر/دینامیک دارند و متن کافی ندارند، صفحات خالی زیاد، موارد تبلیغاتی و اشکالات فنی که مانع تجربه کاربر می‌شوند.

 5. محتوای تولید شده به صورت خودکار

بیشتر محتوایی که به صورت خودکار تولید می شود، دستورالعمل های وب مستر گوگل را نقض می کند. این می‌تواند شامل محتوای ترجمه‌شده خودکار، محتوای حذف‌شده از فیدهای Atom/RSS یا نتایج جستجو، یا محتوایی باشد که از منابع دیگر بدون افزودن ارزش منحصربه‌فرد به هم متصل شده‌اند.

6. محتوا و نشانه گذاری نامربوط

در پاتوق اخیر Google Webmaster ، جان مولر گفت: «از نقطه نظر سیاست، ما می‌خواهیم محتوا را در هنگام علامت‌گذاری در صفحات نمایان کنیم، بنابراین این کار با نشانه‌گذاری طرحواره موجود، میکروفرمت‌ها و غیره ساده‌تر و سخت‌تر است. برای بررسی با JSON-LD زیرا نشانه گذاری JSON-LD اساساً جاوا اسکریپت است که از HTML موجود در صفحه جدا است.مفهوم اینجا این است که اگر بخواهید گوگل را با نشانه گذاری که در صفحه قابل مشاهده نیست فریب دهید، ممکن است جریمه شوید.

7. تبلیغی اعلام نشده

همانطور که Matt Cutts در سال 2013 اظهار داشت ، پیوندهای موجود در آگهی‌ها (محتوای تبلیغاتی که به عنوان سرمقاله نمایش داده می‌شود، مانند یک پست وبلاگ یا مقاله خبری باید nofollow شوند تا رتبه PageRank را پشت سر نگذارند، و خود آگهی‌دهنده باید به وضوح به عنوان چنین علامت‌گذاری شود.تبلیغات اعلام نشده می تواند منجر به جریمه شدن یک سایت (و سایت هایی که به آن لینک داده اند) شود .

8. عملکرد سایت - شدید

مسائل مربوط به عملکرد سایت که به شدت مانع تجربه کاربر از سایت شما می شود، می تواند منجر به حذف سایت از نتایج جستجو شود که عملاً همان جریمه است. با رعایت قوانین PageSpeed ​​Insights Google به سرعت بخشیدن به سایت خود کمک کنید .

9. هرزنامه هک شده (از جمله بدافزار)

در اکتبر 2015، گوگل به‌روزرسانی‌ای را ارائه کرد که با هرزنامه‌های هک‌شده به صورت «تهاجمی» در نتایج جستجو سروکار دارد. اساساً هرزنامه های هک شده دیگر در نتایج جستجو نشان داده نمی شوند.

10. فقط HTTP

در آگوست 2014 گوگل اعلام کرد که به سایت هایی که از HTTPS استفاده می کنند امتیاز کمی در رتبه بندی می دهد. با این حال، این فقط یک سیگنال خفیف در حال حاضر است. در راهنمای پیکربندی HTTPS ما اطلاعات بیشتری کسب کنید .

11. ناسازگاری موبایل

به‌روزرسانی سازگار با موبایل گوگل به این معنی است که سایت‌هایی که الزامات سازگاری با موبایل را برآورده نمی‌کنند، در نتایج جستجو افزایش پیدا نمی‌کنند.

12. بینابینی

از 1 نوامبر 2015، تبلیغات بینابینی برنامه ای که "مقدار قابل توجهی از محتوا" را در یک صفحه پوشش می دهند، سازگار با موبایل تلقی نمی شوند و به اندازه صفحات سازگار با موبایل رتبه بندی نمی شوند.

مشکلات سئو (جریمه ای ایجاد نمی کند)

این مسائل ممکن است تأثیر منفی بر تعامل داشته باشند، یا ممکن است Google محتوا را به گونه‌ای که شما ترجیح می‌دهید ایندکس کند. اما گوگل سعی می‌کند تاثیر آن را کاهش دهد، بنابراین، در حالی که این ایده خوبی است که این مسائل را تا جایی که ممکن است مرتب کنیم، نباید مشمول جریمه گوگل شوند.

1. محتوای تکراری

جریمه محتوای تکراری وجود ندارد، اما گوگل ممکن است سعی کند با انتخاب یک نسخه اصلی از محتوا، موارد تکراری را از فهرست فیلتر کند (حتی اگر این مورد در یک برچسب متعارف یا تغییر مسیر مشخص نشده باشد) و از این نسخه در نتایج جستجو استفاده کند.

  • تکرار در سایت های مختلف می تواند باعث سردرگمی در نتایج در مورد اینکه کدام نسخه از یک محتوا باید نمایه شود، شود، که می تواند منجر به این فرض شود که یک جریمه دستی در بازی وجود دارد:
  • محتوای تکراری می تواند شامل (اما محدود به این نیست):
  • تکرار دامنه: www/non-www و HTTP/HTTPS
  • همان URL با پارامترهای مختلف
  • توضیحات محصول تکراری در URL/سایت های مختلف
  • URL های سازگار با موبایل، URL های مناسب چاپگر و غیره را جدا کنید
  • محتوای بیانیه مطبوعاتی مورد استفاده در چندین نشریه خبری
  • محتوای وابسته
  • محتوای سندیکایی
  • صفحات برچسب و دسته بندی
  • محتوای محلی (محتوای مشابه حاوی اطلاعات متناسب با کاربران در یک منطقه خاص)

Google موارد زیر را به عنوان محتوای تکراری در نظر نمی گیرد ، بنابراین معمولاً سعی نمی کند صفحات را در یک صفحه "تا" کند.

  • ترجمه یکسان به چندین زبان *
  • صفحات مختلف با عنوان متا و توضیحات متا یکسان *
  • محتوای معادل وب و برنامه *

برای کمک به کاهش تأثیر محتوای تکراری، باید از برچسب‌های متعارف، hreflang، تغییر مسیرهای 301 استفاده کنید و در صورت لزوم به محتوای موجود ارزش اضافه کنید. در راهنمای ما درباره 7 مشکل محتوای تکراری که باید برطرف کنید ، بیشتر بخوانید .

 2. تغییر مسیر زنجیره ها

زنجیره‌های ریدایرکت (یک صفحه به صفحه دیگر هدایت می‌شود، برای مثال به صفحه سوم هدایت می‌شود) پیشرفت Googlebot را از طریق سایت شما کاهش می‌دهد (که سپس کارایی خزیدن را کاهش می‌دهد) و همچنین زمان بارگذاری کاربران را افزایش می‌دهد.

اگر دسترسی به صفحه مقصد بیشتر از آنچه انتظار دارند طول بکشد، ممکن است تسلیم شوند، که نه تنها بر وفاداری آنها به برند شما تأثیر می‌گذارد، بلکه بر معیارهای تعامل نیز تأثیر می‌گذارد: اگر مجبور باشند منتظر بارگذاری صفحه بمانند، احتمال بازگشت آنها بیشتر است. بازگشت به نتایج جستجو دومی به نوبه خود می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد اگر به یک مشکل مهم تبدیل شود.

3. 500 خطا

برگرداندن 500 خطا باعث جریمه نمی شود، اما ممکن است بر رتبه شما تأثیر بگذارد. در یک پاتوق اخیر گوگل وب مستر ، جان مولر از گوگل توضیح داد که اگر Googlebot ممکن است خطاهای سرور را به این معنی باشد که وب سایت شما را خیلی سریع خزیده است و در نتیجه سرعت خزیدن کندتر می شود. این نرخ پایین ممکن است به این معنی باشد که Google محتوای شما را کمتر می‌بیند و ممکن است محتوای جدید را دیرتر از حالت عادی فهرست کند.

اگر سایت به طور مداوم 500 خطا را به Google ارسال کند، با آنها مانند 404 رفتار می شود و URL هایی که خطا را برمی گردانند از نتایج جستجو حذف می شوند.

4. تعداد زیادی از 404s / URL های هدایت نشده

باز هم، هیچ جریمه ای برای بازگرداندن بیش از حد خطاهای 404 یا ترک صفحات منقضی شده بدون تغییر مسیر وجود ندارد. اگر Googlebot صفحه‌ای را پیدا کند که 404 را برمی‌گرداند، آن صفحه از فهرست Google حذف می‌شود. می توان آن را بعداً دوباره فعال کرد و دوباره خزیده می شود.

با این حال، اگر کاربران به طور منظم در صفحات 404d فرود می‌آیند، می‌تواند بر تعامل تأثیر بگذارد، بنابراین بهتر است یا یک صفحه جذاب 404 ایجاد کنید که ممکن است به کاربران اجازه دهد آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند، یا 301 به یک جایگزین معادل تغییر مسیر دهید.

 5. برچسب های متعارف نادرست

در حالی که گوگل توصیه می کند فقط از URL های متعارف در صفحات داخلی استفاده کنید، هیچ جریمه ای برای پیوند به URL های متعارف وجود ندارد. با این حال، پیوند دادن به نسخه‌های مختلف، سیگنال‌هایی را که به نسخه اصلی صفحه شما اشاره می‌کنند «ضعیف» می‌کند و ممکن است به این معنی باشد که Google نسخه اشتباه محتوای شما را در نتایج جستجو ترجیح می‌دهد.

به طور مشابه، هیچ جریمه ای برای پیوند دادن به نسخه اشتباه در تگ های متعارف وجود ندارد، اما این کار را برای Googlebot دشوارتر می کند تا بفهمد کدام نسخه از محتوایی که می خواهید ایندکس شود، و ممکن است نسخه اشتباه در نتایج جستجو ظاهر شود.

علاوه بر این، اگر صفحات زیادی را به یک URL متفاوت متعارف کنید، ممکن است Google تگ های متعارف شما را نادیده بگیرد.

 6. بسیاری از URL ها را به یک هدایت کنید

همانطور که توسط جان مولر در Google Webmaster Hangout در 16 اکتبر بیان شد ، URL های زیادی که به یک نشانی اینترنتی نامرتبط (مانند صفحه اصلی) هدایت می شوند، ممکن است به عنوان یک 404 نرم تلقی شوند، زیرا تعداد زیادی محتوای قدیمی به صفحه ای هدایت می شوند که یک معادل مستقیم برای کاربران گیج کننده نیست و گوگل نمی تواند صفحات را با چیزی "معادل" کند.

 7. عملکرد سایت (کوچک)

گوگل همه چیز در مورد تعامل است و آنها به طور خاص بهینه سازی سرعت سایت شما را در دستورالعمل های وبمستر خود توصیه می کنند ، اما مسائل جزئی در مورد زمان بارگذاری نباید بر رتبه بندی و عملکرد تأثیر بگذارد.

هر گونه پیشرفتی که می توانید برای کمک به کاربران در مسیر سایت انجام دهید (مثلاً کاهش زمان بارگذاری تا حد ممکن) به تعامل و وفاداری به برند کمک می کند.

8. HTML نامعتبر است

همانطور که توسط جان مولر ذکر شده است، گوگل همچنان سعی می کند صفحه حاوی HTML نامعتبر و نحوه رتبه بندی آن را بفهمد. در حالت ایده‌آل همه چیز در صفحه معتبر است تا Google بتواند محتوا را بفهمد، اما آنها می‌دانند که «در دنیای واقعی اکثر صفحات HTML معتبر نیستند»، بنابراین Googlebot باید بتواند با آن مقابله کند.

با این حال، خواندن یک صفحه HTML به اندازه کافی شکسته ممکن است هنوز غیرممکن باشد، در این صورت عملکرد سئو ممکن است آسیب ببیند.

9. Redirects/404s در نقشه سایت

می‌توانید یک نقشه سایت XML با صفحات منقضی شده (که 404 را برمی‌گرداند) ارسال کنید تا به حذف سریع‌تر آنها از فهرست کمک کنید. بهتر است آنها را در یک نقشه سایت جداگانه قرار دهید تا بتوانید آنها را به طور جداگانه در سایر URL های قابل نمایه سازی مشاهده کنید.

شما باید آنها را پس از حذف از فهرست حذف کنید تا مطمئن شوید که تعداد ایندکس ها وضعیت واقعی سایت شما را نشان می دهد و از خزیدن مداوم URL ها جلوگیری کنید.

10. فایل های جاوا اسکریپت مسدود/بدون انسداد

Google توصیه می‌کند که اجازه دهید همه دارایی‌های سایت شما خزیده شوند (برای اینکه Googlebot اجازه دهد صفحه‌ای را مانند مرورگر ارائه کند و سازگاری با تلفن همراه را بررسی کند) اما برای مجاز کردن تعداد زیاد یا تعداد کمی از این فایل‌ها جریمه‌ای وجود ندارد.

اگر آنها غیرمجاز باشند، ممکن است به این معنی باشد که Googlebot نمی‌تواند تشخیص دهد که سایت شما برای موبایل مناسب است یا خیر و اگر از جاوا اسکریپت برای نمایش محتوا استفاده می‌کنید، نمی‌تواند صفحه شما را درک کند .

11. فقط با استفاده از HTTP2

گوگل در حال حاضر نمی تواند سایت هایی را که فقط روی HTTP2 کار می کنند بخزد. جان مولر اشاره کرده است که آنها در حال کار بر روی این موضوع هستند و او مشکوک است که تا پایان سال آماده شود.

روش های عمومی سئو (نه جریمه ای ایجاد نمی کند و نه مشکلی ایجاد می کند)

12. تغییر مسیرهای جغرافیایی

Matt Cutts در سال 2009 در مورد ارائه محتوای مختلف به کاربران بر اساس موقعیت IP آنها بحث کرد و تفاوت بین آن و cloaking را توضیح داد.

13. لینک های Nofollowing

جان مولر از گوگل در Hangout وب مستر خود در 25 سپتامبر اظهار داشت: "این چیزی نیست که بگوییم پیوند دادن به سایت شخص دیگری مزیت سئو دارد."

از نظر جان می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که اگر لینک‌سازی خارجی هیچ مزیتی برای سئو ندارد، عدم فالو کردن همه آنها نیز تأثیر منفی نخواهد داشت (و قطعاً هیچ جریمه‌ای وجود ندارد).

بیشتر شبیه این می خواهید؟

امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد تا درباره مسائلی که گوگل شما را جریمه می کند بیشتر بدانید.اگر می‌خواهید با آخرین به‌روزرسانی‌های Google و توصیه‌های بهترین عملکرد همراه باشید، چرا خودتان را به ایمیل‌های ما وارد نکنید؟

منبع: سئو

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 17 مرداد 1401 ساعت: 22:30

نوشتن و ایجاد تغییرات در فایل robots.txt می تواند حتی سخت ترین سئوکاران را نیز کمی عصبی کند. فقط یک کاراکتر اشتباه می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد داشته باشد یا حتی کل سایت شما را از بین ببرد.و لازم نیست اشتباه شما باشد: اگر افراد زیادی در یک سایت کار می کنند، غیرعادی نیست که ویرایش بدون اطلاع قبلی انجام شود یا نسخه قدیمی به اشتباه آپلود شود.وقتی مشکلی پیش آمده باشد، کنسول جستجو عالی است، اما اگر می‌خواهید از سایت خود به درستی محافظت کنید، به سیستم قوی‌تری نیاز دارید. در اینجا راهنمای ما برای نوشتن، ویرایش و مدیریت یک فایل robot.txt است در آموزش سئو آورده شده است.

قبل از تغییرات: تست، تست و دوباره تست کنید

1. تصمیم بگیرید که کدام URL ها را مجاز نکنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام URL ها را می خواهید در فایل robots.txt خود غیر مجاز کنید. یک لیست کامل از URL های خود را با خزنده ای مانند سمراش دانلود کنید، سپس به دنبال صفحات کم ارزشی بگردید که نمی خواهید موتورهای جستجو خزنده کنند.

فراموش نکنید که: تعداد زیادی اطلاعات در مورد نوشتن فایل‌های robots.txt در کنسول جستجوی گوگل و ابزار وب مستر بینگ وجود دارد.

  • قوانین اضافی ایجاد کنید و آنها را به robots.txt موجود خود اضافه کنید.
  • قوانین متناقض را بررسی کنید.
  • سعی کنید قوانین را به کمترین تعداد ممکن ساده کنید، اما تا حد امکان خاص باشید.

2. بررسی کنید که robots.txt به درستی غیر مجاز است

از ابزار Search Console > Robots برای بررسی لیست URL ها در برابر robots.txt اصلاح شده استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید: این ابزار قوانین Allow را کمی متفاوت از Googlebot واقعی انجام می دهد. چند مورد لبه وجود دارد که در آن رفتار Googlebot "تعریف نشده" است.

3. قبل از انتشار فایل جدید خود، Crawling را با robots.txt آزمایش کنید

از تابع رونویسی Robots.txt در تنظیمات پیشرفته برای جایگزینی فایل زنده با یک فایل سفارشی استفاده کنید.سپس می توانید دفعه بعد که خزیدن را شروع می کنید، از این فایل robots.txt به جای فایل زنده استفاده کنید.اکنون گزارش‌های URLهای غیر مجاز اضافه و حذف شده نشان می‌دهند که دقیقاً کدام URLها تحت تأثیر تغییرات robots.txt قرار گرفته‌اند و ارزیابی را بسیار ساده می‌کند.

4. تست در یک سایت مرحله بندی (اختیاری)

اگر می‌خواهید در یک محیط مرحله‌بندی که دارای فایل غیرمجاز همه robots.txt برای جلوگیری از نمایه‌سازی است، خزیدن کنید، می‌توانید با یک فایل Allow all robots.txt بازنویسی کنید. مثلا:

ممیزی فنی به تمام فایل های robottxt DeepCrawl اجازه می دهد

5. تست صفحات مجاز "مخفی" (کاربران پیشرفته)

تنظیمات پیش‌فرض و سایر خزنده‌ها اجازه خزیدن به صفحات غیرمجاز را نمی‌دهند، بنابراین ممکن است صفحات مجاز جدید دیگری در پشت صفحات غیرمجاز پنهان شده باشند که هرگز آنها را کشف نکنید.برای خزیدن در سطح اول صفحات غیرمجاز و کشف صفحات دیگر در زیر، از گزینه پیشرفته در تنظیمات پیشرفته > محدودیت‌های خزیدن استفاده کنید.

حتی این یک تصویر کامل از هر URL غیرمجاز را به شما نمی دهد. تنها راه برای انجام این کار این است که ابتدا سایت را با یک فایل Allow All robots.txt با استفاده از رونویسی robots.txt (همانطور که در بالا توضیح داده شد) جستجو کنید تا هر URL را بدون هیچ محدودیتی پیدا کنید، سپس دوباره با استفاده از فایل robots.txt زنده بخیزید.

سپس می توانید تمام URL هایی را که دیگر در خزیدن گنجانده نشده اند را مشاهده کنید.

پس از تغییرات

 1. تغییرات robots.txt را پیگیری کنید

هشدارهای ابزاری مانند Robotto را تنظیم کنید و هر زمان که فایل robots.txt شما تغییر کرد، ایمیلی دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، می توانید مطمئن شوید که هر بار که فایل تغییر می کند آگاه هستید و شروع به درک تأثیر تغییرات کنید.

2. URL های غیر مجاز را بررسی کنید

به Google Search Console Google Index > Index Status گزارش (در حالت پیشرفته) بروید و بررسی کنید که آیا تغییرات robots.txt شما تأثیر قابل توجهی بر تعداد URL های غیر مجاز یا مجاز در سایت شما داشته است یا خیر.

با این حال، این اطلاعات خاصی در مورد URL هایی که مجاز نیستند به شما نمی دهد. برای این کار، از گزارش URL های غیر مجاز DeepCrawl استفاده کنید . نشانی‌های وب غیرمجاز خزیده نمی‌شوند، بنابراین در هزینه‌های خزیدن شما به حساب نمی‌آیند، حتی زمانی که گزارش به میلیون‌ها نشانی اینترنتی برسد.

3. برای مسائل مربوط به حافظه پنهان تست کنید

مشکل حافظه پنهان سرور robots.txt می تواند به این معنی باشد که Google نسخه robots.txt متفاوتی را با نسخه قابل مشاهده مشاهده می کند. از Google Search Console Crawl > Robots.txt Tester استفاده کنید تا ببینید گوگل در حال حاضر از کدام نسخه استفاده می کند، URL های خاص را در برابر آن آزمایش کنید و حتی تغییرات بیشتری را که می خواهید انجام دهید آزمایش کنید.اگر مشکلی وجود داشته باشد، خط خاصی که منجر به این مشکل شده است برجسته می شود:برای مقایسه این نسخه کش/ویرایش شده با نسخه زنده خود، روی پیوند فایل مشاهده زنده robots.txt در سمت راست کلیک کنید .

4. اندازه robots.txt خود را بررسی کنید

اگر فایل robots.txt بزرگتر از 500 کیلوبایت باشد، ممکن است Google آن را به طور کامل پردازش نکند. با این حال، بسیار بعید است که هر کاری که عمدا انجام می دهید، فایل شما را بزرگتر از این کند. بررسی کنید که آیا فایل شما از این حد فراتر رفته است یا خیر - اگر چنین است، مشکل بزرگتری در جای دیگری وجود دارد.

5. فایل های robots.txt مخصوص عامل کاربر را بررسی کنید

گاهی اوقات، تحویل فایل robots.txt برای کاربران گوگل، بینگ یا غیر موتورهای جستجو سفارشی می شود، که می تواند آزمایش آن را بسیار دشوار کند و خطر بزرگی وجود دارد که مشکلی پیش بیاید.فایل robots.txt خود را از طریق ابزار Fetch as Google اجرا کنید تا دقیقا ببینید گوگل چه چیزی را می بیند.همچنین باید همان فایل را از طریق ابزار Fetch as Bingbot در ابزار وب مستر بینگ اجرا کنید.در نهایت، ابزار را می توان برای آزمایش انواع مختلف عامل های کاربر استفاده کرد تا ببیند آیا robots.txt تغییر می کند یا خیر.

این مقاله در بلاگ دیگر اشاره خوبی به :

چرا تگ های کانونیکال برای سئو ضروری هستند؟

 

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : moda seow بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت: 13:02

سئوی اخبار: چگونه سایت خبری خود را بهینه کنیم

اگر وب سایت شما تماماً در مورد اخبار است، کارهای زیادی می توانید برای بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو (و کاربران خود در این فرآیند) انجام دهید. در این پست، به برخی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، می پردازیم، به ویژه هنگام بهینه سازی وب سایت خبری خود. به عبارت دیگر، بیایید در مورد سئو سایت های خبری صحبت کنیم.

فهرست مطالب

  • ورود به Google News تغییر کرده است
  • آیا سایت خبری شما بر روی وردپرس اجرا می شود؟ سئوی اخبار!
  • محتوای با کیفیت بالا با پیچ و تاب منحصر به فرد
  • صفحات موبایل تسریع شده (AMP)
  • سرعت خزیدن و سرعت سایت
  • ساختار سایت سایت خبری شما
  • با آمدن اخبار، مقاله خود را به روز کنید
  • عملکرد اخبار را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید

ورود به Google News تغییر کرده است

ورود به Google News همیشه کار بسیار مهمی بود. از لحاظ تاریخی، گوگل از ناشران خبر می‌خواست قبل از اینکه آنها را در یک فرآیند بررسی کامل قرار دهند، برای این برنامه درخواست دهند. اگر خوش شانس بودید، سایت شما پذیرفته می شد و می توانید روی سئوی اخبار خود کار کنید. این فرآیند به این معنی بود که فقط ناشران اخبار تأیید شده می‌توانند در داستان‌های برتر نمایش داده شوند - با این که Google قبل از اینکه بتوانید در چرخ فلک قرار بگیرید، به یک نسخه AMP از سایت خبری شما نیاز دارد.

اما، 2019 تغییرات بزرگی را به همراه داشت. گوگل روند بررسی را کنار گذاشت و این امکان را برای هر سایت مرتبط (اخبار) فراهم کرد تا در چرخ فلک داستان های برتر ظاهر شود. در می 2020، گوگل اعلام کرد که حتی نیاز AMP را برای داستان های برتر حذف می کند ! بنابراین، اگر محتوای مرتبط، با کیفیت و به موقع منتشر می کنید - و سایت شما از نظر فنی سالم است، از داده های ساختاری استفاده می کند و نقشه سایت XML خبری ارائه می دهد - ممکن است در Google News ظاهر شوید. البته، محتوای شما باید از خط‌مشی‌های محتوای Google News پیروی کند. با این حال، در عمل همیشه مشخص نیست که چرا برخی از سایت‌های خبری این کار را انجام می‌دهند و برخی دیگر در Google News ظاهر نمی‌شوند - حتی از قوانین یکسانی پیروی می‌کنند.

حال سوال اینجاست: وب سایت خبری چیست؟ اگر یک تجارت ساختمانی با بخش خبری در وب سایت خود دارید، این یک وب سایت خبری نیست. ورود به Google News بسیار سخت‌تر خواهد بود و ممکن است اخبار شما به سرعت اخبار وب‌سایتی که صرفاً بر اخبار متمرکز است، مانند گ، خزیده نشوند. اما، اگر خزیدن در سایت خود را برای گوگل آسان کرده باشید و این امکان را برای آنها فراهم کرده باشید که اخبار شما را به سرعت به بیرون منتقل کنند، ممکن است سایت شما در داستان های برتر ظاهر شود.

آیا سایت خبری شما بر روی وردپرس اجرا می شود؟ سئوی اخبار!

اگر از وردپرس استفاده می کنید، خوش شانس هستید! رنک مث و یو آست افزونه ای را ارائه می دهند که به بسیاری از موارد ذکر شده در این مقاله رسیدگی می کند. افزونه News SEO برای وردپرس  نقشه های سایت خبری XML را ایجاد می کند، بنابراین گوگل در اسرع وقت از مقالات جدید در سایت شما مطلع می شود. علاوه بر این، تشخیص اینکه کدام مقاله‌های خبری باید و کدام‌ها نباید در Google News ظاهر شوند را آسان می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا برخی از گزینه‌های نقشه سایت اخبار XML پیشرفته‌تر، مانند نمادهای سهام را بهینه کنید. به علاوه، گزینه های عالی برای افزودن داده های ساختاریافته به طور خاص برای سایت های خبری دارد. اگر در مورد وب سایت خبری خود جدی هستید، حتماً آن افزونه را دریافت کنید.

محتوای با کیفیت بالا با پیچ و تاب منحصر به فرد

اگرچه ممکن است از نظر فنی برای هر سایتی در Google News ظاهر شود، فیل در اتاق وجود دارد: محتوا. محتوا باید با خط‌مشی‌های محتوای Google News مطابقت داشته باشد تا فرصتی در چرخ فلک داستان‌های برتر کسب کند. خط‌مشی‌های محتوا قوانین عادی مربوط به مسائل شناخته شده مانند محتوای مضر، نفرت‌انگیز یا هرزنامه را شرح می‌دهند. همچنین در مورد محتوایی صحبت می کند که برای فریب دادن یا دستکاری است. همچنین موضوعات مختلفی را توصیف می کند که بر تخصص، اعتبار و صداقت نویسندگان محتوا تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال، شفافیت کار بزرگی است:

بازدیدکنندگان سایت شما می‌خواهند به افرادی که محتوایی را که مصرف می‌کنند منتشر می‌کند و اطلاعاتی در مورد کسانی که مقاله نوشته‌اند، اعتماد کنند و بفهمند. به همین دلیل است که منابع خبری در گوگل باید تاریخ ها و خطوط فرعی واضح و همچنین اطلاعاتی درباره نویسندگان، نشریه، ناشر، شرکت یا شبکه پشت آن و اطلاعات تماس ارائه دهند.

اگر می‌خواهید اخبار شما در Google News نمایش داده شود، باید قوانین را دنبال کنید. نه تنها این، شما یکی از هزاران رسانه خبری رقیب هستید، بنابراین باید تمام تلاش خود را بکنید تا فرصتی برای دستیابی به داستان های برتر با مقالات خود داشته باشید. ببینید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند: صدای شما چیست؟ چگونه می توانید آن را تقویت کنید؟ چرا شما قابل اعتمادترین و واجد شرایط ترین فرد برای انتشار آن محتوا هستید؟ سعی کنید بهتر بنویسید و از زاویه ای متفاوت با رقبای خود استفاده کنید.

داده های ساختاری خاص اخبار

داده های ساختاریافته در این عصر ضروری است. این راهی است که برای موتورهای جستجو توضیح می دهد که صفحه یا محتوای شما در مورد چیست. این در مورد محتوای خبری نیز صدق می کند. برای این کار، حداقل باید از Articleداده های ساختاریافته برای توصیف مقالات خود استفاده کنید، اما یک مورد مناسب تر نیز وجود دارد. برای توصیف محتوای خبری، باید از NewsArticleداده های ساختاری Schema استفاده کنید. اما حتی انواع خاصی از داده‌های ساختاریافته خبری وجود دارد که ممکن است با انواع مقالات شما مناسب‌تر باشد.

افزونه News SEO می تواند انواع مختلفی از اخبار خاص را برای محتوای خبری شما اضافه کند . برای این کار، به سادگی می توانید نوع مورد نظر خود را در تب کنترل های Yoast SEO Schema انتخاب کنید . در اینجا، می توانید محتوای خبری خود را دقیقاً به این صورت توصیف کنید: یک مقاله خبری. یا، ممکن است گزارش پس‌زمینه، یک مقاله مروری، یا یک تحلیل کامل باشد - همه اینها ممکن است. این به Google کمک می‌کند تا نوع محتوایی را که اکنون می‌خواند، بفهمد.

با News SEO می‌توانید نوع داده‌های ساختاریافته خبری را که می‌خواهید به مقاله خود اضافه کنید، مشخص کنید

در اینجا یک مثال کوچک از آنچه NewsArticleدر کد به نظر می رسد آورده شده است:

<html>

  <head>

    <title>Article headline</title>

    <script type="application/ld+json">

    {

      "@context": "https://schema.org",

      "@type": "NewsArticle",

      "headline": "Article headline",

      "image": [

        "https://example.com/photos/1x1/photo.jpg",

        "https://example.com/photos/4x3/photo.jpg",

        "https://example.com/photos/16x9/photo.jpg"

       ],

      "datePublished": "2015-02-05T08:00:00+08:00",

      "dateModified": "2015-02-05T09:20:00+08:00"

    }

    </script>

  </head>

  <body>

  </body>

</html>

صفحات موبایل تسریع شده (AMP)

از آنجایی که گوگل الزام AMP را برای ورود به آن چرخ فلک داستان های برتر کنار گذاشت، کمی اهمیت خود را از دست داد. این بدان معنا نیست که نباید به دنبال کارهایی باشید که AMP می تواند برای سایت شما انجام دهد. برای برخی از سایت ها، ممکن است این قطعه گم شده از پازل باشد. با توجه به تعداد زیادی از مردم که اخبار را در دستگاه های تلفن همراه خود چک می کنند، باید مطمئن شوید که سایت تلفن همراه خود را مرتب کرده اید. هدف AMP این است که به‌جای بارگیری سایت دسک‌تاپ کامل یا همه چیزهای فانتزی که در وب‌سایت واکنش‌گرای خود ایجاد کرده‌ایم، مقالات را فوراً در دستگاه تلفن همراه نشان دهد. AMP برخی از طراحی ها و چیزهای فانتزی را حذف می کند و بر ارائه محتوای اصلی در اسرع وقت تمرکز می کند.

AMP چارچوبی است که به شما کمک می کند وب سایت های سریع و دوستانه بسازید

یک پلاگین رسمی وردپرس توسط Google و Automattic برای ایجاد صفحات موبایل شتاب داده شده است. حتماً عملکرد صفحات AMP خود را در راهنمای تجربه صفحه AMP بررسی کنید.

سرعت خزیدن و سرعت سایت

شما می خواهید اخبار شما به سرعت توسط گوگل ایندکس و نمایه شود. چندین چیز می تواند به شما کمک کند Google را سریعتر بخزد . البته، سرعت سایت باید در بالای لیست شما باشد و مطمئن شوید که نقشه های سایت XML در دسترس هستند. توجه داشته باشید که نقشه سایت خبری مانند نقشه سایت XML معمولی شما نیست. گوگل دستورالعمل هایی برای آن دارد:

نقشه سایت خبری شما فقط می تواند حاوی اخبار دو روز گذشته باشد (و مقالات به مدت 30 روز در فهرست اخبار باقی خواهند ماند).

نقشه سایت خبری خود را به طور مداوم با مقالات جدید به روز کنید.

محدودیت URL برای هر نقشه سایت خبری 1000 URL است. البته شما می توانید چندین نقشه سایت داشته باشید.

برای هر مقاله جدید یک نقشه سایت جدید ایجاد نکنید، بلکه نقشه سایت موجود خود را به روز کنید.

از Google Sitemap Generator برای ایجاد نقشه سایت خبری استفاده نکنید. برای این کار از افزونه News SEO ما استفاده کنید .

همچنین اگر به طور مداوم مقالات جدیدی را در وب سایت خبری خود ارسال کنید، سرعت خزیدن را بهبود می بخشید. اگر Googlebot با هر بار خزیدن چیزهای جدیدی در وب سایت شما پیدا کند، اغلب به وب سایت شما می آید. این همچنین به این معنی است که شما باید یک سرور میزبان قوی داشته باشید، بنابراین وب سایت شما هر بار که Googlebot از سایت شما بازدید می کند، فعال می شود. همان Googlebot ممکن است باعث خرابی شود، در صورتی که به دفعات از سایت شما بازدید کند و سرور شما خراب باشد. درباره رفع این مشکل اینجا بیشتر بخوانید .

یک چیز دیگر. اگر محتوای بیش از حد و غیر ضروری را در اختیار آن ربات گوگل قرار دهید، بودجه ارزشمند خزیدن را در صفحات کم ارزش هدر می دهد. ساختار سایت را بهینه کنید ، مطمئن شوید که صفحات ناخواسته را از طریق robots.txt یا متای robots مسدود کنید، و بدیهی است که همیشه از محتوای تکراری خودداری کنید.

ساختار سایت سایت خبری شما

ما در مورد ساختار سایت چیزهای زیادی می نویسیم ، و تمام این تئوری در وب سایت های خبری نیز صدق می کند. در وب‌سایت خبری خود، در یک طرف مقالات و طبقه‌بندی‌هایی مانند دسته‌ها و برچسب‌ها در طرف دیگر خواهید داشت. از ساختار دوم آگاه باشید، زیرا ممکن است از مقاله‌های شما که می‌آیند و می‌روند حیاتی‌تر باشد. این صفحات طبقه بندی را با بهترین تلاش خود بهینه کنید.

ما در مورد این مراحل به شما گفته ایم:

دسته بندی های خود را ارزیابی کنید

زیر مجموعه ها و برچسب ها را اضافه کنید

روی پیوند داخلی خود کار کنید

و دوباره: از شر محتوای قدیمی خلاص شوید

برای دریافت تصویر کامل از این موضوع ضروری، راهنمای نهایی ما را برای ساختار سایت بررسی کنید.

با آمدن اخبار، مقاله خود را به روز کنید

شما می خواهید به محض اینکه شما را پیدا کرد اخبار را منتشر کنید. به موقع بودن ضروری است! حتما این کار را انجام دهید و مقاله خود را در طول روز به روز کنید تا مطمئن شوید که اخبار خوب و جاری را به ارمغان می آورید. شما نیازی به اضافه کردن مقاله جدید در هر به روز رسانی ندارید - در واقع، لطفاً این کار را نکنید. Google News از شما می خواهد که یک پیوند دائمی برای مقاله خبری خود داشته باشید. شما باید عنوان مقاله خود را به روز کنید، زیرا به گوگل می گوید مقاله شما به روز شده است. این به شما امکان می‌دهد در طول خود رویداد، یک مقاله خبری درباره یک رویداد ایجاد کنید، بنابراین همیشه آخرین اخبار را در مقاله‌ای که قبلاً در Google News وجود دارد، خواهید داشت.

شروع بهینه سازی برای Google News!

آیا وب سایت خبری دارید؟ مطمئن شوید که گوگل مقالات خبری شما را با استفاده از افزونه Yoast News SEO for WordPress دریافت می کند!

دریافت سئو اخبار  »

فقط79 دلار آمریکا / سال (بر اساس مالیات بر ارزش افزوده)

عملکرد اخبار را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید

پس از راه اندازی، باید مراقب کنسول جستجوی Google باشید . Google گزارش عملکرد News را در ژانویه 2021 معرفی کرد تا به ناشران کمک کند تا در مورد نحوه یافتن و تعامل کاربران با محتوای خبری خود، بینش های ضروری را دریافت کنند. گزارش عملکرد شامل معیارهایی مانند نمایش‌ها، کلیک‌ها و نرخ کلیک (CTR) است. در میان چیزهای دیگر، اکنون می‌توانید دریابید که چند بار مقاله‌ها در Google News ظاهر می‌شوند، کدام یک به خوبی کار می‌کنند و تفاوت‌هایی در استفاده در سراسر جهان وجود دارد. برو امتحانش کن

راه اندازی و استفاده از کنسول جستجوی گوگل را فراموش نکنید - این یک معدن طلا است!

سئو سایت خبری: نتیجه گیری

هنگامی که یک وب سایت خبری راه اندازی می کنید و می خواهید از Google News به طور کامل استفاده کنید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در این مقاله به شما در مورد محتوای خبری، داده های ساختاریافته، AMP، سرعت خزیدن، به روز رسانی عناوین، ساختار سایت و افزونه News SEO خود گفته ایم.پیشرفت های فناوری به سرعت پیش می رود. گوگل قوانین را تغییر می دهد، دنیا گرد است. همه چیز در حرکت است، پس باید به حرکت ادامه دهیم. ما همیشه باید به وب‌سایت‌ها و سایت‌های خبری خود فکر کنیم، زیرا اینها برخی از محبوب‌ترین سایت‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه هستند. این ما را وادار می کند تا وب سایت های خود را در همه جا در دسترس قرار دهیم و سایت های خبری را به سرعت درخشان کنیم.

دنبال سئو سایت خود هستید کافیست بیوگرافی من را بخوانید: شهرام طاهری

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 16:01

ابزارهای ضروری که برای شروع سئو باید بدانید

سئو یک زمینه پیچیده و چالش برانگیز برای تسلط بر آن است. اما با ابزارها و دانش مناسب، می توانید همین امروز شروع کنید.

دو نوع ابزار سئو وجود دارد: ابزار سئو رایگان و ابزار سئو پولی. ابزارهای رایگان سئو برای مبتدیان عالی هستند زیرا به شما امکان می دهند جنبه های مختلف وب سایت خود را بدون هیچ هزینه ای آزمایش کنید. ابزارهای سئوی پولی شما را قادر می‌سازد تا به نکات فنی سایت خود عمیق‌تر برسید، اما اگر ندانید چه کاری انجام می‌دهید می‌تواند هزینه بر باشد.

در زیر لیستی از ابزارهای ضروری و رایگان سئو است که هر مبتدی باید بداند:

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

کنسول جستجوی گوگل

قورباغه جیغ

Ubersuggest

کنسول جستجوی گوگل: چرا به آن نیاز دارید و چگونه از آن به طور موثر استفاده کنید

کنسول جستجوی گوگل چیست؟

کنسول جستجوی گوگل یک سرویس رایگان است که اطلاعات جامعی در مورد عملکرد سایت شما در جستجوی گوگل ارائه می دهد.

داشبورد تجزیه و تحلیل به مدیران وب سایت اجازه می دهد تا ترافیک سایت خود، خطاهای خزیدن و سایر معیارهای حیاتی را ردیابی کنند.

کنسول جستجوی گوگل همچنین دارای یک داشبورد مدیر وب سایت است که اطلاعاتی در مورد خطاهای خزیدن، مسائل امنیتی و وضعیت نمایه سازی سایت ارائه می دهد.

نحوه تنظیم حساب کنسول جستجوی گوگل

حساب Google Search Console ابزاری رایگان است که به شما کمک می کند ظاهر سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل ببینید. همچنین اطلاعاتی در مورد نرخ خزیدن، نرخ نمایه سازی و موارد دیگر ارائه می دهد.

برای راه اندازی حساب کاربری خود این مراحل را دنبال کنید:

به https://www.google.com/webmasters/tools/home بروید و روی «ورود به سیستم» کلیک کنید

آدرس وب سایت خود را در یک کادر متنی وارد کنید و روی «بررسی وضعیت» کلیک کنید.

به پایین صفحه بروید و روی «افزودن ویژگی» کلیک کنید.

یک نوع سایت را از منوی کشویی انتخاب کنید

آدرس وب سایت خود را در کادر متنی که عبارت «آدرس وب سایت:» را وارد کنید.

روی "افزودن ملک" کلیک کنید

چگونه با استفاده از ابزارهای کنسول جستجوی گوگل، سایت خود را برای رتبه بندی گوگل بهینه کنید

Google Search Console  ابزاری رایگان است که به شما امکان می دهد داده های سایت خود را جمع آوری و مدیریت کنید . این اطلاعات بینشی در مورد محتوای شما ارائه می دهد، که می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهینه سازی سایت خود برای رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند.

کنسول جستجوی گوگل دارای سه بخش اصلی است: "داشبورد"، بخش "ترافیک جستجو" و بخش "خطاهای خزیدن".

داشبورد جایی است که می توانید عملکرد سایت خود را در زمان واقعی نظارت کنید و یک نمای کلی از تجزیه و تحلیل سایت خود را در طول زمان مشاهده کنید. داشبورد همچنین فهرستی از تغییرات ایجاد شده در سایت، مانند صفحات جدید یا محتوای جدید اضافه شده به صفحات موجود را ارائه می دهد.

بخش «ترافیک جستجو» نشان می‌دهد که Google هر چند وقت یک‌بار صفحات شما را خزیده و فهرست‌بندی می‌کند.

گوگل آنالیتیکس و داده های وب سایت شما: گوگل آنالیتیکس چیست؟

Google Analytics یک ابزار تجزیه و تحلیل وب رایگان است که ترافیک وب سایت را ردیابی و گزارش می کند. بینش هایی در مورد رفتار بازدیدکنندگان سایت و نحوه تعامل آنها با محتوا ارائه می دهد. گوگل آنالیتیکس فقط برای وب سایت ها نیست. همچنین می‌توان از آن برای برنامه‌های موبایل، برنامه‌های تلویزیونی و سایر ویژگی‌های دیجیتال استفاده کرد.

داشبورد Google Analytics دارای نماهای مختلفی در دسترس است، بنابراین می توانید همزمان داده ها را از منظرهای مختلف مشاهده کنید.

گوگل آنالیتیکس به طور خلاصه

Google Analytics یک ابزار تجزیه و تحلیل وب رایگان است که اطلاعاتی در مورد ترافیک و رفتار سایت شما ارائه می دهد.

گوگل آنالیتیکس چه کاری انجام می دهد؟

Google Analytics به شما کمک می کند حضور دیجیتالی خود را با ارائه اطلاعات در مورد موارد زیر اندازه گیری کنید:

افراد از چه دستگاه هایی برای ارتباط با وب سایت شما استفاده می کنند

چگونه مردم شما را پیدا می کنند

وقتی به سایت شما می رسند چه می کنند

چه مدت در هر صفحه می مانند

روی کدام لینک ها کلیک می کنند

Google Analytics چگونه در وب سایت شما کار می کند

گوگل آنالیتیکس محبوب ترین و قدرتمندترین ابزار تحلیلی برای وب سایت ها است.

گوگل آنالیتیکس اطلاعات زیادی در مورد بازدیدکنندگان خود در اختیار صاحبان وب سایت قرار می دهد. به شما می گوید از چه صفحاتی بازدید می کنند، مدت زمانی را که در هر صفحه صرف می کنند، از کدام مرورگر و سیستم عامل استفاده می کنند و اطلاعات دیگری که می تواند به شما در بهبود سایت شما کمک کند.

شما باید یک حساب کاربری جدید با گوگل آنالیتیکس ایجاد کنید و کد رهگیری را به صفحات وب سایت خود اضافه کنید. سپس می‌توانید هر زمان که بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید تا ببینید چه اطلاعاتی در مورد سایت شما جمع‌آوری کرده است.

Ubersuggest چگونه می تواند در زمان، پول و ساعات کاری شما صرفه جویی کند: Ubersuggest چیست؟

Ubersuggest یک افزونه گوگل کروم است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی طولانی برای سئو پیدا کنید. با تجزیه و تحلیل 10 نتیجه جستجوی برتر گوگل در SERPS پیشنهادهایی را ایجاد می کند و سپس بر اساس ورودی شما پیشنهادات کلیدواژه را در اختیار شما قرار می دهد.

برنامه افزودنی کروم Ubersuggest دارای یک رابط کاربری آسان است. شما می توانید کلمه کلیدی خود را تایپ کنید و بر اساس آنچه در صفحه اول نتایج جستجو پیدا می کند، پیشنهادات کلیدواژه طولانی را ایجاد کنید. همچنین دارای ویژگی “Automator” است که به شما امکان می دهد تمام کلمات کلیدی تولید شده را در یک فایل اکسل ذخیره کنید. از این رو در صورت نیاز آماده استفاده هستند.

چرا باید از Ubersuggest استفاده کنید؟

Ubersuggest یک ابزار رایگان پیشنهاد کلمات کلیدی است. استفاده از آن آسان است و مزایای زیادی برای متخصصان سئو و وب مسترها دارد. Ubersuggest همچنین یک پلتفرم عالی، جایگزینی برای Ahrefs و Semrush است.

این فهرست گسترده ای از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مورد نظر را ارائه می دهد.

همچنین به شما کمک می کند کلمات کلیدی دم بلندی را پیدا کنید که خاص تر از اصلی هستند. شما می توانید از این کلمات کلیدی طولانی در محتوا یا کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید تا نتایج بهتری کسب کنید.

پیشنهادهایی برای کلمات کلیدی مرتبط ارائه می دهد که می تواند به شما در گسترش دامنه دسترسی شما کمک کند.

نکاتی در مورد نحوه استفاده از Ubersuggest به نفع خود

Ubersuggest ابزاری است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مرتبط مرتبط با موضوع مقاله خود را پیدا کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی مرتبطی را که می توانید در نوشته خود استفاده کنید پیدا کنید.

این یک ابزار مفید برای سئو و بازاریابی محتوا است، زیرا به شما کمک می کند کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مقاله خود را جستجو کنید. همچنین پیشنهاداتی برای مترادف، متضاد و غلط املایی ارائه می دهد.

این ابزار می تواند به شما کمک کند در گوگل رتبه بالاتری کسب کنید زیرا کلمات کلیدی مرتبطی را ارائه می دهد که به گوگل کمک می کند محتوای شما را بفهمد.

نرم افزار جستجوی بازاریابی چیست؟

بازاریابی موتورهای جستجو استفاده از موتور جستجو برای هدایت ترافیک به یک وب سایت است. هدف از این مقاله ارائه مروری بر نرم افزارهای بازاریابی جستجو و نحوه استفاده از آن برای اهداف سئو می باشد.

نرم افزار بازاریابی موتورهای جستجو به بازاریابان این امکان را می دهد که تلاش های سئوی خود را با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه سازی محتوا و ایجاد لینک خودکار کنند.

ابزار تحلیل سئوی Screaming Frog و چرا برای کمپین های سئوی شما ضروری است

سئو بخش مهمی از هر کمپین بازاریابی است. هرچه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید، بازدیدکنندگان بیشتری برای وب سایت خود خواهید داشت. کیفیت کمپین های سئو شما به ابزارهای شما و میزان استفاده از آنها بستگی دارد.

Screaming Frog یک نرم افزار SEO است که می تواند برای اهداف مختلفی مانند کشف خطاهای خزیدن، یافتن اینکه کدام صفحات در موتورهای جستجو ایندکس نمی شوند و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای تحقیقات کلمات کلیدی، ساخت لینک و موارد دیگر استفاده کرد.

نرم افزار بازاریابی Screaming Frog Search و چگونه می تواند به شما کمک کند رتبه بالاتری در گوگل کسب کنید

Screaming Frog یک نرم افزار بازاریابی جستجو است که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در گوگل کسب کنید. این یک نرم افزار جامع است که به شما در تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، ردیابی کلمات کلیدی، بهینه سازی محتوا و موارد دیگر کمک می کند.

بهترین چیز در مورد Screaming Frog این است که نیازی به دانش فنی ندارد. این یک پلت فرم بسیار کاربرپسند است، به این معنی که هر کسی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. و به دلیل همین سادگی، خرید و استفاده ماهانه نرم افزار کاملاً مقرون به صرفه است.

چگونه از Screaming Frog برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنیم؟

Screaming Frog بهترین ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی است. می توان از آن برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی بالا استفاده کرد.

Screaming Frog رایگان و آسان برای استفاده است و داده های دقیقی در مورد تعداد جستجوهای ماهانه برای هر کلمه کلیدی ارائه می دهد. همچنین دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است که آن را به یکی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی در دسترس امروز تبدیل می کند.

عملکرد اصلی این ابزار کمک به شما برای یافتن کلمات کلیدی برای کمپین سئو یا استراتژی بازاریابی محتوا است. این دستگاه هیچ پیشنهادی در مورد نحوه بهینه سازی سایت شما ارائه نمی دهد. با این حال، اطلاعاتی در مورد میزان محبوبیت کلمات کلیدی خاص در بازار ارائه می دهد.

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 23:22

از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید و از مزایای سئو برای وب سایت تجاری خود از نظر ترافیک، سرنخ ها و تعامل بهره مند شوید. این استراتژی ها را اجرا کنید و بازی رسانه های اجتماعی خود را به سطح بالاتری ببرید.

بهینه سازی محتوا شاید اکنون بسیار مهمتر از همیشه باشد، زیرا کسب و کارهای بیشتری پس از مشکلات همه گیر شروع به کار کردند. یک توقف قابل توجه در مسیر افزایش تعامل آنلاین توسط سیستم عامل های آنلاین انجام می شود. با این حال، کلید محتوا است.

اگر کسب و کارها می خواهند به صورت آنلاین رقابت کنند، باید روی بهینه سازی محتوا تمرکز کنند. به‌عنوان برند، باید اطمینان حاصل کنیم که نوشته‌های محتوای ما افراد مورد نظر را درگیر می‌کند. البته برای جذب افراد، ابتدا باید محتوای ما جلوی چشم آنها بیفتد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو ابزارهای ارزشمندی در این شرایط هستند. ما ممکن است یک مسیر روشن ایجاد کنیم که می تواند به هدایت مشتریان هدف ما به طور مستقیم به ما کمک کند و محتوای خود را با کلمات کلیدی، برچسب ها، عناوین، پیوندها و تصاویر مناسب تزئین کنیم. آن را به عنوان شبکه ای از جاده ها با سیگنال های ظاهری تصور کنید. پیدا کردن مکان شما به طور قابل توجهی ساده تر است زمانی که علائم مناسب در محل وجود داشته باشد.

از آنجایی که قرار گرفتن در معرض جستجو و رتبه گوگل شما را افزایش می دهد، ارتقاء استراتژی SEO شما بسیار مهم است. با این حال، رقابت شدیدی وجود دارد که رتبه بندی در نتایج جستجو را دشوار می کند، به ویژه با توجه به افزایش روزانه محتوا.

همانطور که عنوان نشان می دهد، به خواندن ادامه دهید تا با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک رسانه، چند راه برای افزایش موثر ترافیک سئو سایت خود بیابید. بیا شروع کنیم.

ویجت رسانه اجتماعی را در وب سایت خود قرار دهید

رسانه های اجتماعی یک رسانه تا تعداد زیادی از بیش از 4 میلیارد کاربر در سراسر جهان را ارائه می دهند که از آن برای بیان دیدگاه ها و تجربیات خود در مورد برندها و محصولاتشان استفاده می کنند. با توجه به حجم زیاد محتوا، برندها شروع به  تعبیه فیدهای رسانه های اجتماعی  در وب سایت خود کرده اند تا جذابیت و ظاهر کلی وب سایت خود را بهبود بخشند

ابزارهای مختلفی وجود دارد که به برندها کمک می کند تا یک ویجت رسانه اجتماعی پاسخگو و پر جنب و جوش ایجاد کنند. با این حال، بسیار مهم است که عاقلانه انتخاب کنید و ویژگی های ایجاد یک ویجت عالی را در نظر داشته باشید.

شما می توانید از ابزاری مانند ابزارک Taggbox برای فرآیند ایجاد و جاسازی ویجت رسانه اجتماعی استفاده کنید. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا محتوا را از بیش از 20 پلتفرم رسانه اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، پینترست و غیره جمع آوری کنند.

کاربران این امکان را دارند که مطالب را از منبع دلخواه خود جمع آوری کنند. علاوه بر این، آنها می توانند از ویژگی های اضافی ابزار برای تأثیرگذاری بیشتر ویجت استفاده کنند.

ویجت Taggbox دارای یک پنل سفارشی سازی است که می تواند برای بهبود ظاهر ویجت استفاده شود. کاربران می‌توانند از میان گزینه‌هایی مانند فونت‌ها، رنگ‌ها، تم‌ها و دیگر گزینه‌های استایل انتخاب کنند. آنها همچنین می توانند از فیلتر ناسزا برای خلاص شدن از شر هر گونه محتوای ناخواسته از ویجت استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های این ابزار می توان به تجزیه و تحلیل پیشرفته، CSS سفارشی و یک گروه پشتیبانی برای کمک به کاربران در صورت مواجهه با مشکل اشاره کرد.

نمایه های رسانه های اجتماعی شما باید بهینه شوند

قبل از تماس با شما، اکثر مشتریان بالقوه نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما را بررسی می‌کنند، زیرا می‌خواهند درک کنند که شما چه کسی هستید و چه می‌کنید. درست مانند مدیران منابع انسانی و استخدام، ممکن است مکرراً از شما بخواهند که حساب های اجتماعی خود را درج کنید، چه در حال تهیه یک پیشنهاد یا درخواست شغل به دلایل مشابه هستید.

علاوه بر این، تعدادی از مخاطبین احتمالی قبل از تماس با شما به نمایه شما نگاه می کنند. برخی افراد نیز شما را در گوگل جستجو می کنند. از این رو، داشتن یک پروفایل رسانه اجتماعی بهینه شده برای سئو می تواند به مشتریان بالقوه شما کمک کند تا شما را سریعتر پیدا کنند.

افزایش تعامل از طریق محتوا

حتی اگر محتوای خارق العاده ایجاد و منتشر کنید، اگر کسی نتواند آن را پیدا کند، ترافیک و لینک های مورد نیاز خود را دریافت نخواهید کرد.

مردم می توانند محتوا و برند شما را با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی پیدا کنند. علاوه بر این، با اشتراک گذاری و توزیع محتوا، ممکن است عمر مفید آن افزایش یابد.

 

مطمئن شدن از جالب بودن محتوای شما اولین تکنیک در این شرایط است. اگر اینطور نباشد، کاری که انجام می‌دهید فرقی نمی‌کند، زیرا هیچ‌کس علاقه زیادی به آن نخواهد داشت. از این رو، همیشه به یاد داشته باشید که محتوا پادشاه است!

ایجاد اقتدار

سئو، بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی همه با هم کار می کنند. یکی از مزیت های اصلی بازاریابی محتوا این است که اگر به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا ارسال کنید، در نهایت به عنوان یک مرجع در صنعت خود شناخته می شوید.

مردم شروع به باور حقایقی می کنند که شما ارائه می دهید، و در نتیجه، آنها شروع به باور به کل برند شما می کنند.

این خبر خوبی است زیرا ارزیابی گوگل از اعتبار و قابلیت اطمینان وب سایت شما برای موفقیت رتبه بندی موتور جستجوی شما بسیار مهم است.

نتیجه گیری نهایی

ما آن را یک بسته بندی می نامیم و در اینجا چند راه وجود دارد که از طریق آنها می توانید به راحتی و به طور موثر ترافیک SEO خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک رسانه مهم افزایش دهید. اکنون که همه چیز را می دانید، ما به شدت توصیه می کنیم این نکات را در استراتژی سئوی خود بگنجانید تا متوجه نتایج و تفاوت های فوق العاده شوید.

سئو ورد

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 23:06

مطمئن نیستید که چگونه یک وب سایت ایجاد کنید؟ تو تنها نیستی.

ساخت یک وب سایت می تواند گیج کننده باشد.

وقتی هزاران روش مختلف برای ایجاد یک وب سایت , و سئو وجود دارد، چگونه باید این کار را انجام دهید؟

آیا باید از یک سایت ساز استفاده کنید ؟ اگر چنین است، کدام یک؟ آیا نیاز به یادگیری برنامه نویسی دارید؟ آیا باید به یک طراح وب برای ایجاد یک وب سایت برای شما پول پرداخت کنید؟

اگر مراقب نباشید، به راحتی می توانید زمان و هزینه خود را با ایجاد نوع نامناسب وب سایت تلف کنید.

خوشبختانه، ایجاد یک وب سایت لازم نیست پیچیده یا پرهزینه باشد.

در این مقاله، با شش راه برای ایجاد یک وب سایت مناسب برای نیازهای خود آشنا خواهید شد. به علاوه ، هیچ یک از این روش ها به شما نیازی به داشتن مهارت های برنامه نویسی یا بودجه هنگفت ندارند.

1. چگونه یک وب سایت برای تجارت الکترونیک بسازیم:

بهترین برای: کسب و کارهای تجارت الکترونیکی که محصولات را به صورت آنلاین می فروشند یا دراپ می کنند.

با Shopify یک وب سایت ایجاد کنید

Shopify یک سازنده وب سایت است که به طور خاص برای مشاغل تجارت الکترونیک طراحی شده است.

این سرویس بیش از 800000 تاجر را تامین می کند و بیش از 82 میلیارد دلار فروش را پردازش کرده است.

به علاوه، برخی از بزرگترین برندهای جهان از پلتفرم تجارت الکترونیک Shopify برای فروش محصولات خود استفاده می کنند، از جمله:

  • ردبول
  • نستله

مزایای Shopify

Shopify همه چیزهایی را که ممکن است یک فروشگاه برای موفقیت در تجارت الکترونیک نیاز داشته باشد ارائه می دهد.

برای شروع، Shopify به شما کمک می کند تا نام دامنه خود را ایمن کنید .

بعد، داشبورد Shopify برای استفاده بسیار بصری و ساده است.

به علاوه، می توانید یکی از بسیاری از تم های رایگان Shopify را برای سفارشی کردن ظاهر فروشگاه خود انتخاب کنید .

سفارشی کردن صفحات محصول، ردیابی موجودی و مدیریت سفارشات تنها از یک داشبورد آسان است. و می توانید هزینه های حمل و نقل را برای مناطق مختلف و نقاط قیمت تعیین کنید.

Shopify همچنین تجزیه و تحلیل و گزارش های دقیقی را ارائه می دهد تا به شما در بهینه سازی استراتژی کسب و کار خود کمک کند.

داشبورد Shopify

پرداخت های Shopify به شما امکان می دهد پرداخت های کارت اعتباری را فوراً بپذیرید - بدون نیاز به حساب های شخص ثالث.

و حتی می توانید از سیستم Shopify POS  برای پرداخت های کارت به صورت حضوری استفاده کنید.

سپس فروشگاه برنامه Shopify وجود دارد .

مانند وردپرس، Shopify دسترسی به هزاران برنامه را برای هر نیاز قابل تصوری فراهم می کند. می‌توانید از اینها برای جمع‌آوری نظرات بیشتر محصول، افزایش فروش و ادغام فروشگاه خود با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

برنامه های Shopify

علاوه بر این، اگر تازه در تجارت الکترونیک شروع کرده اید، می توانید DSers را نصب کنید . برنامه T او  به شما امکان می دهد برخی از محصولات را انتخاب کنید و شروع به ارسال آنها در سراسر جهان کنید.

هنگام ایجاد یک وب سایت با Shopify، هرگز نباید نگران کدنویسی باشید – بنابراین می توانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید. به علاوه، با برنامه Shopify ، می توانید کسب و کار خود را در حال حرکت مدیریت کنید.

در نهایت، همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، همیشه کمک، ویژگی ها و قابلیت های بیشتری در دسترس است. و هنگامی که به زمان بزرگی رسیدید، حتی راه حل سازمانی Shopify، Shopify Plus وجود دارد.

معایب Shopify

قدرت Shopify در تمرکز کامل آن بر ارائه بهترین پلت فرم برای تجارت نهفته است. با این حال این نیز نقطه ضعف اصلی آن است.

اگر در حال ساختن یک تجارت نیستید، Shopify بهترین انتخاب شما نیست.

به عبارت دیگر، اگر می خواهید یک نمونه کار، یک وبلاگ یا سایر دارایی های غیر تجارت الکترونیک بسازید، ممکن است بخواهید از راه حل دیگری استفاده کنید.

در نهایت، قیمت شروع Shopify به اندازه برخی دیگر از سازندگان وب سایت ارزان نیست. اما باز هم، دیگر سازندگان وب سایت همیشه برای کسب درآمد برای شما طراحی نشده اند.

قیمت گذاری Shopify

Shopify یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد ، سپس برنامه های قیمت گذاری به شرح زیر است:

آزمایشی 14 روزه رایگان

Shopify Lite – 9 دلار در ماه

Shopify پایه - 29 دلار در ماه

Shopify – 79 دلار در ماه

Shopify پیشرفته – 299 دلار در ماه

Shopify Plus – برنامه های سفارشی موجود است

درباره برنامه های قیمت گذاری Shopify در اینجا بیشتر بیاموزید .

2. نحوه ایجاد یک وب سایت برای اهداف عمومی: Wix

بهترین برای: فریلنسرها، مشاوران و استفاده شخصی.

یک وب سایت WiX ایجاد کنید

Wix یکی از محبوب ترین سازندگان وب سایت موجود است.

این سرویس با بیش از 200 میلیون کاربر در 190 کشور جهان، در میان کسانی که خواهان یک سازنده وب سایت ساده و همه در یک برای اهداف عمومی هستند، بسیار محبوب است.

این سرویس نیز همه کاره است و می گوید: «Wix برای همه چیزهایی دارد. بنابراین، چه عکاس، موسیقی‌دان، صاحب کسب‌وکار کوچک، کارآفرین ، عروس یا دانشجو باشید، ما تمام ابزارها و ویژگی‌هایی را که برای ایجاد یک حضور آنلاین شگفت‌انگیز نیاز دارید، ارائه می‌کنیم

در اینجا نمونه ای از یک وب سایت Wix از تصویرگر خالکوبی Elebea آمده است :

WiX Elebea

مزایای Wix

Wix یک سازنده وب سایت ساده و مبتنی بر ابر است.

این بدان معنی است که شما نیازی به دانلود نرم افزار خاصی ندارید یا به سرور شخص ثالث برای میزبانی وب سایت خود پول پرداخت نمی کنید - همه چیز به صورت آنلاین در مرورگر شما انجام می شود.

این سرویس بیش از 500 قالب وب سایت طراحی شده رایگان ارائه می دهد تا به شما در ایجاد یک وب سایت کمک کند.

و هنگامی که یک الگو را انتخاب کردید، به راحتی می توانید آن را برای نیازهای خود با استفاده از ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن Wix سفارشی کنید.

قالب های وب سایت WiX

این سرویس همچنین دسترسی به بیش از 250 برنامه وب سایت را فراهم می کند که می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت کمک کند.

این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی مانند انجمن، گالری، رویدادها، چت زنده، ویجت‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

به علاوه، طرح شروع Wix کاملا رایگان است.

همچنین پلن های نامحدود و VIP در مقایسه با سایر گزینه ها قیمت بسیار مناسبی دارند.

معایب Wix

در مقایسه با سایر سازندگان وب سایت، Wix در ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی کوتاه است

به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که کسب‌وکارهایی که به سرعت در حال رشد دیجیتال متمرکز هستند، ناگزیر از این سرویس پیشی بگیرند.

طرح رایگان همچنین پهنای باند و فضای ذخیره سازی شما را محدود می کند.

اگر قصد دارید یک وب سایت تنها با چند صفحه ایجاد کنید، این مشکلی نیست. با این حال، اگر قصد دارید عکس‌ها و ویدیوهای زیادی را به وب‌سایت خود اضافه کنید، ممکن است فضای خالی شما تمام شود و نیاز به ارتقاء به یک برنامه پولی داشته باشید.

علاوه بر این، برنامه های رایگان و Connect Domain تبلیغات Wix را در وب سایت شما نمایش می دهند. برای حذف این موارد، باید به طرح ترکیبی، نامحدود یا VIP ارتقا دهید.

اشکال دیگر این است که وقتی از Wix برای ایجاد یک وب سایت استفاده می کنید، تقریباً در سرویس قفل شده اید.

اگر تصمیم به تغییر ارائه دهندگان وب سایت دارید، این یک فرآیند کاملاً پیچیده است و معمولاً شامل شروع از صفر است.

بنابراین اگر در مورد راه‌اندازی یک وب‌سایت با Wix مطمئن نیستید، در اینجا 8 بهترین گزینه Wix وجود دارد که باید در نظر بگیرید .

قیمت گذاری Wix

Wix بسته به ویژگی هایی که نیاز دارید، پنج برنامه مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد:

رایگان

دامنه اتصال : 3 دلار در ماه

ترکیب : 6 دلار در ماه

نامحدود : 8 دلار در ماه

VIP : 18 دلار در ماه

در اینجا درباره قیمت Wix بیشتر بدانید .

3. نحوه ایجاد یک وب سایت برای ترویج آثار خلاق: Squarespace

بهترین برای: عکاسان، هنرمندان دیجیتال، و دیگر متخصصان خلاق.

چگونه یک وب سایت برای کارهای خلاق ایجاد کنیم

Squarespace مستقر در نیویورک از سال 2004 به عنوان یک پلت فرم ساخت وب سایت فعالیت می کند.

نکات کلیدی فروش آن شامل یک ویرایشگر بصری بسیار بصری، یک باطن با قابلیت جابه‌جایی آسان، و قالب‌های طراحی خیره‌کننده است که هم در صفحه‌های موبایل و هم در صفحه‌های دسکتاپ عالی به نظر می‌رسند.

قالب‌های Squarespace مقدار مناسبی از فضای سفید را ارائه می‌دهند، که آنها را برای نمایش یک نمونه کار خلاقانه به روشی زیبا ایده‌آل می‌کند.

به علاوه، می‌توانید از ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای سفارشی کردن آن‌ها به میزان دقیق‌تری استفاده کنید.

خلاقان دوست خواهند داشت که چگونه قالب‌های Squarespace واقعاً به محتوا اجازه درخشش می‌دهند. و خوب است بدانید که می‌توانید کار خود را در هر رزولوشن و اندازه‌ای که می‌خواهید آپلود کنید - همه برنامه‌های Squarespace شامل فضای ذخیره‌سازی نامحدود است.

Squarespace همچنین دارای برنامه‌های افزودنی است – مجموعه‌ای از افزونه‌ها که عملکرد بیشتری را به سایت شما اضافه می‌کنند. می‌توانید افزونه‌های برنامه‌های کلیدی از جمله Printful و Printique را بیابید و همچنین فهرست ایمیل را مدیریت کنید.

معایب Squarespace

در حالی که Squarespace برای ساخت یک وب سایت زیبا عالی عمل می کند، سریع ترین سایت ساز نیست.

الگوهای آن هنگام تست سرعت امتیازات پایینی دریافت می کنند که احتمالاً می تواند منجر به تجربه کاربری ضعیف شود.

علاوه بر این، استفاده از ویرایشگر سایت Squarespace برای استفاده لذت‌بخش‌ترین نیست – برای مثال، از شما می‌خواهد پس از هر تغییر، کارتان را ذخیره کنید نه اینکه همه چیز را به‌صورت خودکار ذخیره کنید.

علاوه بر این، طرح Squarespace آن را برای ساخت وب سایت های بزرگتر با سلسله مراتب منوی عمیق مناسب نمی کند. تنها با یک پیمایش فرعی، نمی‌توانید یک سایت چند زبانه را روی پلتفرم آنها راه‌اندازی کنید.

خوشبختانه، اگر پلتفرم نیازی به نیازهای ساخت وب سایت شما ندارد ، همیشه می توانید از گزینه های Squarespace استفاده کنید.

قیمت گذاری Squarespace

Squarespace چهار طرح را برای شما فراهم می کند تا از بین آنها یکی را انتخاب کنید:

شخصی: 16 دلار در ماه

تجارت: 26 دلار در ماه

تجارت پایه: 35 دلار در ماه

تجارت پیشرفته: 54 دلار در ماه

اگر برای یک سال پیش پرداخت می کنید، پس به دنبال پس انداز در محدوده 25٪ تا 30٪ هستید. این به 12 دلار، 18 دلار، 26 دلار و 40 دلار برای چهار طرح فوق خلاصه می شود.

4. چگونه یک وب سایت برای وبلاگ نویسی راه اندازی کنیم: WordPress.org

بهترین برای: وبلاگ نویسان حرفه ای و مشاغل متوسط ​​تا بزرگ که نیاز به کنترل و انعطاف پذیری دارند.

یک وب سایت وردپرس ایجاد کنید

وردپرس یک غول است.

انعطاف‌پذیری، مالکیت و پتانسیل نامحدود وردپرس باعث شهرت، محبوبیت و تعداد زیادی از طرفداران سرسخت وردپرس شده است.

در واقع، با توجه به W3Techs ، این سرویس اکنون 32.9 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را تامین می کند - این تعداد وب سایت ها هستند!

این به ویژه برای وبلاگ نویسان حرفه ای مناسب است. این به این دلیل است که وردپرس به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کاملی بر حضور وب و محتوای دیجیتال خود داشته باشند.

با این حال، وردپرس افراد زیادی را گیج می کند زیرا در واقع دو نوع مختلف وجود دارد:

وردپرس. org یک چارچوب وب سایت رایگان و متن باز است.

وردپرس. com یک سازنده وب سایت مبتنی بر ابر است.

هر دو سرویس توسط Automattic ایجاد شده‌اند و جدا از چند تفاوت کلیدی، تقریباً یکسان هستند.

WordPress.com مانند Wix یک وب سایت سازنده و سرویس میزبانی همه کاره است. به سادگی وارد شوید، یک طرح را انتخاب کنید، یک تم وب سایت را انتخاب کنید، وب سایت خود را سفارشی کنید و به مسابقات می روید.

با این حال، در این بخش، ما قصد داریم در مورد WordPress.org صحبت کنیم. همانطور که گفته شد WordPress.org یک سازنده وب سایت رایگان و متن باز است. به همین دلیل، تنظیم کمی پیچیده تر از راه حل های همه کاره مانند Wix و Shopify است.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

ابتدا، باید به یک ارائه دهنده میزبانی مانند BlueHost یا GoDaddy بروید .

در اصل، این ارائه دهندگان هاست به شما این امکان را می دهند که فضایی را در سرورهای خود برای میزبانی وب سایت خود اجاره کنید. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا نام دامنه را ایمن کنید .

هنگامی که هاست و نام دامنه خود را به دست آوردید، می توانید وردپرس را نصب کرده و سفارشی سازی وب سایت خود را شروع کنید. (اکثر ارائه دهندگان هاست به شما کمک می کنند تا وردپرس را تنها با یک یا دو کلیک نصب کنید.)

در این مرحله، می توانید وارد وب سایت خود میزبان شوید و سفارشی سازی آن را شروع کنید.

نکات مثبت WordPress.org

اگر می خواهید کنترل کاملی بر هر جنبه از وب سایت خود داشته باشید، باید آن را خود میزبانی کنید. بر خلاف خدمات سازنده وب سایت مبتنی بر ابر مانند Wix، میزبانی خود آزادی، کنترل و انعطاف پذیری کامل را فراهم می کند.

 

و اگر قصد دارید خود میزبانی کنید، WordPress.org چارچوبی است که باید از آن استفاده کنید .

علاوه بر این، شما برای دسترسی، مطالعه، تغییر و توزیع مجدد کد منبع باز وردپرس آزاد هستید.

اما این فقط یک زمین بازی برای برنامه نویسان نیست.

کسانی از ما که فاقد مهارت های برنامه نویسی هستند، می توانند از پیشرفت ها، اضافات و تغییرات دیگران استفاده کنند – که بسیاری از آنها به شکل قالب ها و افزونه های از پیش ساخته شده وردپرس هستند.

و هزاران نفر از آنها وجود دارد.

بنابراین هر ویژگی که می خواهید به وب سایت خود اضافه کنید، می توانید شرط بندی کنید که تم ها و افزونه های بی شماری برای کمک به شما وجود دارد.

افزونه های وردپرس

علاوه بر این، تعداد زیادی از طراحان و برنامه نویسان شخص ثالث نیز وجود دارند که به شما کمک می کنند تا از وب سایت وردپرس خود بیشترین بهره را ببرید.

خط پایین، با وردپرس، شما در کنترل کامل هستید.

معایب WordPress.org

نقطه ضعف کلیدی استفاده از WordPress.org را می توان توسط عمو بن مرد عنکبوتی خلاصه کرد: "با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی به همراه دارد."

در این سناریو، شما مسئول مدیریت هاست و نگهداری وب سایت خود هستید. این شامل مواردی مانند به‌روزرسانی، امنیت و پشتیبان‌گیری می‌شود.

به علاوه، پشتیبانی به صورت دستی است.

اگرچه برای هر مشکلی که قابل تصور است یک تاپیک تالار گفتمان وردپرس وجود دارد ، مسئولیت رفع آن بر عهده شماست – یا پرداخت هزینه به شخص دیگری برای رفع آن. به عبارت دیگر، هیچ کارمند پشتیبانی اختصاصی در دسترس نیست که شخصاً به شما کمک کند.

علاوه بر این، زمانی که صحبت از نحوه استفاده از وردپرس به بهترین شکل ممکن می‌شود، منحنی یادگیری شدیدی وجود دارد.

قیمت وردپرس

نرم افزار وردپرس رایگان است – مانند بسیاری از تم ها و افزونه ها.

 

با این حال، شما نیاز به خرید نام دامنه و میزبانی وب سایت دارید که معمولاً به ترتیب حدود 15 دلار در سال و 8 دلار در ماه هزینه دارند.

همچنین ارزش تم ها و افزونه های ممتاز وردپرس را در نظر بگیرید.

برای اینکه بدانید چقدر ممکن است اینها هزینه داشته باشند، می توانید تعداد زیادی تم ممتاز عالی را با قیمت حدود 40 دلار خریداری کنید. یک قالب وردپرس سفارشی با ویژگی ها یا افزونه های اضافی می تواند بین 1500 تا 10000 دلار هزینه داشته باشد .

5. نحوه ایجاد یک وب سایت برای برندسازی شخصی: About.me

بهترین برای: حرفه ای هایی که نیاز به یک وب سایت ساده تک صفحه ای برای نمایش برند شخصی خود دارند.

یک وب سایت درباره.me ایجاد کنید

About.me یک سازنده وب سایت تک صفحه ای مبتنی بر ابر است.

این ساده، مینیمال و ساده ترین راه برای ایجاد یک وب سایت برای برندسازی شخصی است. در اینجا نمونه ای از نمایه About.me آمده است:

درمورد من

مزایای About.me

ساده تر از این نمی شود.

ایجاد یک وب سایت با About.me درست مانند راه اندازی یک نمایه رسانه های اجتماعی است. این فقط موارد ضروری را دارد، از جمله:

نام

تصویر

توضیح کوتاه

بیوگرافی کوتاه

کار کنید

تحصیلات

لینک های رسانه های اجتماعی

یک دکمه فراخوان برای اقدام

فرم تماس

همچنین می‌توانید توصیفات، ویدیوها یا نمونه کارها را برای نمایش کار خود اضافه کنید. بعلاوه، می توانید به افراد اجازه دهید تقویم شما را مشاهده کنند و با شما زمان رزرو کنند.

و این در مورد آن است!

فقط به صفحه About.me خود به عنوان کارت ویزیت دیجیتال نهایی فکر کنید. این سرویس حتی یک امضای ایمیل بسیار خوب ارائه می دهد که می توانید از آن برای هدایت افراد به صفحه خود استفاده کنید.

در مجموع، About.me یک راه حل زیبا، سریع و آسان برای برندسازی شخصی است.

معایب About.me

احتمالاً تا به حال حدس زده اید که ویژگی ها و عملکرد بسیار محدود است.

در واقع، تنها سه طرح بندی اصلی صفحه وجود دارد :

طرح بندی وب سایت about.me

بنابراین اگر به دنبال خلق یک شاهکار بصری هستید که شخصیت و ماهیت منحصر به فرد شما را بیان کند، ممکن است بخواهید به جای دیگری نگاه کنید.

به علاوه، این پروفایل ها دقیقاً برای هدایت رشد کسب و کار تنظیم نشده اند.

به عنوان مثال، هیچ راهی برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو وجود ندارد ، و طرح بندی صفحه بر تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ متمرکز نیست.

قیمت About.me:

About.me پروفایل ها را به صورت رایگان ارائه می دهد.

با این حال، این ویژگی‌ها به شدت فاقد ویژگی‌ها هستند، برند About.me را در بالا و پایین صفحه تبلیغ کنید و به شما اجازه نمی‌دهد نام دامنه خود را متصل کنید.

 

برای دسترسی به همه ویژگی ها، حذف نام تجاری About.me و اتصال نام دامنه سفارشی خود، باید به About.me Pro ارتقا دهید. این هزینه 6.58 دلار در ماه در صورتحساب سالانه یا 8 دلار در ماه صورتحساب ماهانه است.

شما می توانید جزئیات کامل قیمت About.me را در اینجا مشاهده کنید .

6. نحوه راه اندازی یک وب سایت برای تولید سرنخ یا فروش محصولات اطلاعاتی: ClickFunnels

بهترین برای: فروش محصولات اطلاعاتی و ایجاد قیف های فروش دیجیتال با تبدیل بالا.

یک وب سایت ClickFunnels ایجاد کنید

ClickFunnels به خودی خود یک سازنده وب سایت نیست - یک سازنده قیف است.

با این حال، بسیاری از افراد از این سرویس برای ایجاد یک وب سایت و قیف فروش با هم استفاده می کنند.

قیف فروش چیست؟

به طور خلاصه، قیف فروش فرآیند تبدیل یک غریبه به مشتری است. نمودار زیر چهار مرحله کلیدی را نشان می دهد که یک فرد برای تبدیل شدن به مشتری باید طی کند که اغلب به آن AIDA گفته می شود :

قیف فروش AIDA

ClickFunnels یک سازنده وب سایت است که بر تولید سرنخ ها و تبدیل آنها به مشتری متمرکز است.

به همین دلیل، تقریباً هر کسب و کاری می تواند برای ClickFunnels کاربرد پیدا کند.

با این حال، به ویژه برای مشاغلی که محصولات اطلاعاتی مانند کتاب های الکترونیکی، آموزش های ویدیویی، دوره های آنلاین و غیره را می فروشند خوب است.

این نوع کسب و کار نیازی به نگرانی در مورد تولید، موجودی، حمل و نقل، میزبانی وب و غیره ندارد.

به همین دلیل است که مربیان و نویسندگان موفقی مانند تونی رابینز از ClickFunnels برای فروش دوره های آنلاین، آموزش های صوتی و کتاب های خود استفاده کرده اند.

 

در اینجا نمونه‌ای از صفحه فرود ClickFunnels است که کتابی نوشته شده توسط راسل برانسون، بنیانگذار Clickfunnels را تبلیغ می‌کند:

یک وب سایت ClickFunnels ایجاد کنید

مزایای ClickFunnels

ClickFunnels هزاران قالب قیف فروش آماده را برای کمک به شما در ایجاد یک وب سایت ارائه می دهد.

این الگوها بر اساس استراتژی‌ها و تاکتیک‌های قیف فروش ثابت شده‌اند. بنابراین، با کشیدن و رها کردن بصری ویرایشگر صفحه وب، مطمئناً یک قیف تبدیل بالا در کمترین زمان راه اندازی و اجرا خواهید کرد.

قالب های ClickFunnels

این بزرگ است .

ایجاد یک قیف از ابتدا در وب سایت خود به مراتب بیشتر طول می کشد.

و اگر شما یک بازاریاب دیجیتال موفق نباشید، احتمالاً قیف شما قبل از اینکه بازدیدکنندگان را به مشتری و همچنین یک قالب استاندارد ClickFunnels تبدیل کند، تکرارهای زیادی طول خواهد کشید.

این قالب ها نیز بسیار انعطاف پذیر هستند. تقریباً می توانید همه چیز را سفارشی کنید.

این سرویس همچنین شامل ابزارهای حیاتی بازاریابی دیجیتال ، مانند اتوماسیون ایمیل ، تست A/B ، و فروش بیشتر با یک کلیک است.

بهترین قسمت؟ همه این ابزارهای بازاریابی در یک سرویس منسجم ترکیب شده اند.

ClickFunnels همچنین به شما این امکان را می دهد که مناطق عضویت را به وب سایت خود اضافه کنید - برای ارائه دسترسی دروازه ای به دوره های آنلاین شما عالی است.

به علاوه، اگر برای ایجاد یک وب سایت با ClickFunnels مشکل دارید، این سرویس آموزش ها و دوره هایی را برای کمک ارائه می دهد.

معایب ClickFunnels

نقطه ضعف اصلی ایجاد یک وب سایت با ClickFunnels قیمت است.

 

طرح اولیه آنها 97 دلار در ماه است، بنابراین اگر تازه شروع کرده اید، این یک راه گران برای ایجاد یک وب سایت است. گفته می‌شود، اگر یک محصول دیجیتال عالی آماده فروش دارید، بی‌معنی است.

آنها همچنین آنچه را که موعظه می کنند، شاید کمی بیش از حد انجام دهند.

همیشه یک فروش متقابل یا فروش متقابل وجود دارد که آنها به دنبال آن هستند و اگر مراقب نباشید، این افزونه ها هزینه های شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

همچنین اگر در بازاریابی دیجیتال تازه کار هستید، منحنی یادگیری شدیدی وجود دارد .

ClickFunnels دارای قطعات متحرک زیادی است. با توجه به بسیاری از چیزها برای یادگیری در یک زمان، باید برای یادگیری نحوه استفاده از این سرویس وقت بگذارید و ممکن است احساس سختی کنید.

قیمت گذاری ClickFunnels:

ClickFunnels یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد. برنامه شروع آنها 97 دلار در ماه است، اما محدودیت هایی را برای تعداد بازدیدکنندگان وب سایت ، قیف ها و صفحات وب که می توانید داشته باشید، تعیین می کند.

گفته می‌شود، اگر این محدودیت‌ها را به حداکثر می‌رسانید، باید بیش از اندازه کافی درآمد داشته باشید تا با خوشحالی در طرح Eitson Suite آنها سرمایه‌گذاری کنید. این هزینه برای استفاده نامحدود از ClickFunnels 297 دلار در ماه است.

خلاصه: چگونه در سال 2021 وب سایت خود را بسازیم

راه های بی شماری برای ایجاد یک وب سایت وجود دارد و برخی برای نیازهای خاص بهتر از دیگران هستند.

به طور خلاصه، در اینجا شش راه مختلف برای ایجاد یک وب سایت و استفاده توصیه شده ما برای هر یک آورده شده است:

Shopify : بهترین برای مشاغل تجارت الکترونیکی که محصولات را به صورت آنلاین می فروشند یا دراپ می کنند.

Wix : بهترین کار برای فریلنسرها، مشاوران و استفاده شخصی.

Squarespace : بهترین برای عکاسان، طراحان و سایر خلاقان.

وردپرس : بهترین برای وبلاگ نویسان حرفه ای که نیاز به کنترل واقعی و انعطاف پذیری دارند.

About.me : بهترین گزینه برای حرفه ای هایی است که به یک وب سایت ساده تک صفحه ای نیاز دارند تا برند شخصی خود را به نمایش بگذارند.

ClickFunnels : بهترین برای فروش محصولات اطلاعاتی و ایجاد قیف های فروش دیجیتال با تبدیل بالا.

با استفاده از این خدمات، راه اندازی یک وب سایت لازم نیست سخت، پرهزینه یا زمان بر باشد.

بنابراین چگونه می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

منبع : سئو ورد | seoword

 

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 14:53

این دو تا از بزرگترین و محبوب ترین راه حل های وب سایت در جهان هستند. و هر یک از آنها ویژگی ها و ابزارهای فراوانی را برای کمک به شما در ساخت و مدیریت یک سئو وب سایت ارائه می دهد. اما این تا حدودی مشکل است: وقتی می خواهید بین آنها تصمیم بگیرید، اصلاً از کجا شروع می کنید؟اگر این به اندازه کافی گیج کننده نیست، Shopify و WordPress رویکردهای بسیار متفاوتی دارند: یکی یک پلت فرم میزبان منبع بسته و دیگری یک پلت فرم خود میزبانی منبع باز است. در نتیجه نحوه عملکرد آنها اساساً برای سئو سایت متفاوت است.بنابراین، انتخاب راه حل مناسب برای نیازهای خود بسیار مهم است - به خصوص که تقریباً هر جنبه از تجارت آنلاین شما تحت تأثیر انتخاب شما قرار می گیرد.

به همین دلیل است که ما این راهنمای ساده آموزش سئو را ایجاد کرده ایم. در آن، با تفاوت های بین Shopify و WordPress آشنا می شوید تا بتوانید بهترین پلتفرم را برای نیازهای خود انتخاب کنید. به طور خاص، ما Shopify را در مقابل وردپرس در 10 دسته مقایسه می کنیم:

بررسی اجمالی

  • راه اندازی و سهولت استفاده
  • تجارت الکترونیک
  • درگاه های پرداخت
  • تم و طراحی
  • برنامه ها و افزونه ها
  • قیمت و ارزش
  • پشتیبانی و راهنمایی مشتری
  • برنامه هایی برای مدیریت در حال حرکت
  • Dropshipping

بیایید شروع کنیم:

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، بیایید در مورد تفاوت های کلیدی بین Shopify و WordPress بیاموزیم.

همانطور که گفته شد، Shopify یک سازنده وب سایت و پلت فرم تجارت الکترونیک میزبان منبع بسته است. این یعنی چی؟ خوب، "منبع بسته" به این معنی است که Shopify تمام کدنویسی و نگهداری پلت فرم را مدیریت می کند.به عبارت دیگر، شما نیازی به خرید، دانلود و میزبانی نرم افزار Shopify روی سرور ندارید. در عوض، این یک ابزار نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) است که برای دسترسی به آن اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کنید.

 Shopify در مقابل وردپرس

از طرف دیگر وردپرس دارای 2 پیشنهاد اصلی است: WordPress.com و WordPress.org.

WordPress.com یک ابزار SaaS مانند Shopify است. این یک سازنده وب سایت ساده با هزینه ماهانه ارائه می دهد.

وردپرس در مقابل Shopify

از طرف دیگر WordPress.org یک راه حل نرم افزاری منبع باز و خود میزبانی است. این بدان معناست که نرم افزار رایگان است، اما باید هاست را از یک ارائه دهنده شخص ثالث خریداری کنید. سپس باید وردپرس را نصب کرده و خودتان آن را مدیریت کنید.

آیا وردپرس بهتر از Shopify است؟

وقتی اکثر مردم در مورد وردپرس صحبت می کنند، به WordPress.org اشاره می کنند - نرم افزار منبع باز. بنابراین، برای این مقاله، ما بر روی این راه حل خود میزبان تمرکز خواهیم کرد.

حال، بیایید بررسی کنیم که استفاده از این پلتفرم ها چگونه است.

Shopify در مقابل WordPress: راه اندازی و سهولت استفاده

برای شروع کار با Shopify ، به سادگی برای نسخه آزمایشی رایگان ثبت نام کنید و دستورالعمل ها را برای ایجاد یک حساب دنبال کنید. در عرض چند دقیقه، یک کنترل ماموریت جدید خواهید داشت که می توانید از آن برای مدیریت کسب و کار خود استفاده کنید.

داشبورد Shopify

همانطور که در تصویر بالا می بینید، رابط کاربری بصری و ساده است. از همان ابتدا می توانید شروع به افزودن محصولات کنید، تم وب سایت خود را سفارشی کنید، پرداخت ها را تنظیم کنید و موارد دیگر. همچنین می توانید از طریق Shopify یک نام دامنه خریداری کنید تا کارها بسیار ساده و سرراست باشد.

وردپرس یک بازی توپ کاملا متفاوت است. ابتدا باید دامنه و میزبانی وب را از یک ارائه دهنده شخص ثالث مانند GoDaddy یا SiteGround خریداری کنید. سپس باید وردپرس را بر روی میزبانی وب خود نصب کنید و جزئیات ورود را تنظیم کنید.

پس از ورود به سیستم، چیزها تقریباً شبیه داشبورد Shopify به نظر می رسند:

داشبورد وردپرس

با این حال، داشبورد Shopify به صورت استاندارد دارای ویژگی‌های بسیاری مانند امنیت، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و ابزارهای تحلیلی است. در حالی که وردپرس بیشتر شبیه یک بوم خالی است که می توانید از آن برای ساخت هر نوع وب سایتی که می خواهید استفاده کنید.

در نتیجه، تقریباً برای همه چیز، از جمله امنیت، سئو، تجزیه و تحلیل و تجارت الکترونیک، باید افزونه های شخص ثالث را نصب کنید.

این من را به نکته بعدی ما می رساند:

Shopify در مقابل وردپرس برای تجارت الکترونیک – کدام بهتر است؟

برای شروع، Shopify کاملاً به تجارت اختصاص داده شده است - منظورم این است که در نامش آمده است، درست است؟

تمام جنبه‌های این راه‌حل تجارت یکپارچه و خارج از جعبه برای ارائه ابزارهایی برای کمک به رشد و شکوفایی کسب‌وکارها طراحی شده است. این شامل سازنده وب سایت تجارت الکترونیک، ابزارهای مدیریت موجودی و سفارش، و ادغام با کانال های فروش آنلاین، مانند فیس بوک، اینستاگرام، آمازون و eBay می شود.

وردپرس در مقابل Shopify برای تجارت الکترونیک

Shopify حتی راه حل نقطه فروش (POS) خود را برای مشاغلی دارد که می خواهند فروش آنلاین و حضوری خود را در یک داشبورد ساده برای استفاده یکی کنند.

برخلاف راه حل تجارت خارج از جعبه Shopify، وردپرس دارای عملکرد تجارت الکترونیک نیست، بنابراین باید یک افزونه تجارت الکترونیک را نصب و مدیریت کنید. WooCommerce محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس است.

ووکامرس

WooCommerce یک ابزار متن باز بسیار انعطاف پذیر است که تمام ویژگی هایی را که برای فروش آنلاین نیاز دارید را ارائه می دهد.با این حال، مانند وردپرس، انعطاف پذیری WooCommerce با مسئولیت های زیادی همراه است. برای مثال، شامل متون قانونی، مانند شرایط و ضوابط عمومی، مقررات حمل و نقل، یا اعلامیه های حفاظت از داده نمی شود. بنابراین، برای مراقبت از این موارد باید افزونه ها را نصب و مدیریت کنید.

Shopify در مقابل WordPress: دروازه های پرداخت

برای فروش آنلاین به یک درگاه پرداخت برای تسهیل تراکنش ها نیاز دارید. درگاه های پرداخت محبوب عبارتند از Stripe، PayPal و Amazon Pay.

Shopify به طور یکپارچه با بیش از 100 درگاه پرداخت ادغام می شود. همچنین دارای دروازه مخصوص به خود به نام Shopify Payments است که تنظیم و مدیریت پرداخت های آنلاین را آسان می کند.

برای پرداخت در وردپرس، باید یک درگاه پرداخت از طریق افزونه WooCommerce خود راه اندازی کنید. WooCommerce با بیش از 75 درگاه پرداخت ادغام می شود ، از جمله خود: WooCommerce Payments.

پرداخت های ووکامرس

هر دو پلتفرم در اینجا انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند، با این حال راه‌اندازی راه‌حل همه‌کاره Shopify نسبت به پیشنهادات WooCommerce ساده‌تر است.

Shopify در مقابل وردپرس: تم و طراحی

Shopify دارای 8 تم رایگان و 64 تم ممتاز است که قیمت آنها بین 120 تا 180 دلار است. همچنین می توانید 1200 تم Shopify را از توسعه دهندگان شخص ثالث در Theme Forest پیدا کنید.

تم های Shopify

تم های Shopify آماده فروش هستند. این تم ها برای موبایل بهینه شده و پاسخگو هستند، به این معنی که به طور خودکار با صفحه نمایشی که در آن مشاهده می شوند، سازگار می شوند. به علاوه، ویرایشگر تم Shopify بسیار ساده و شهودی است. بنابراین، برای اینکه دقیقاً آنطور که می خواهید به نظر برسد، به هیچ کدنویسی یا دانش فنی نیاز ندارید.

به علاوه، اگر زمانی گیر کردید، پشتیبانی Shopify برای کمک 24/7 آماده است.

وردپرس دارای بیش از 8000 تم برای انتخاب است – نیمی از آنها شامل قابلیت تجارت الکترونیک است.

قالب‌های وردپرس معمولاً به تغییرات و ویرایش‌های زیادی نیاز دارند تا آن‌طور که می‌خواهید کار کنند. به همین دلیل، یا به برخی مهارت های کدنویسی اولیه نیاز دارید تا خودتان آن ها را مدیریت کنید یا به بودجه ای برای استخدام یک طراح وب نیاز دارید.

همچنین شایان ذکر است که بیشتر تم های وردپرس توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ساخته شده اند، بنابراین اگر گیر کردید، باید با توسعه دهنده تم تماس بگیرید تا از آنها کمک بگیرید.

قالب های وردپرس

Shopify در مقابل WordPress: برنامه ها و افزونه ها

Shopify و WordPress فروشگاه های اپلیکیشن مخصوص به خود را دارند و کاربران در هر دو پلتفرم برای ایجاد عملکرد مورد نیاز خود به برنامه های شخص ثالث متکی هستند.

فروشگاه App Shopify دارای بیش از 6000 برنامه است که می توانید از آنها برای بهبود عملکرد وب سایت خود استفاده کنید.

فروشگاه App Shopify

در مقابل، بیش از 60000 افزونه وردپرس برای انتخاب وجود دارد.

منصفانه است که بگوییم کاربران Shopify نسبت به وردپرس به کمک بسیار کمتری از برنامه های شخص ثالث نیاز دارند. این به این دلیل است که این پلتفرم دارای ویژگی‌های تجارت الکترونیک داخلی است و تمام برنامه‌نویسی، امنیت و نگهداری فنی مورد نیاز را انجام می‌دهد.

کاربران وردپرس برای دریافت ویژگی های مورد نیاز خود بیشتر به افزونه ها متکی هستند. و اگر نتوانید کدنویسی کنید، مدیریت بسیاری از این افزونه ها ممکن است دشوار باشد. همچنین، برخی از افزونه‌ها به خوبی با هم کار نمی‌کنند و نیاز به تغییرات فنی دارند تا با هم خوب بازی کنند.

Shopify در مقابل وردپرس: قیمت و ارزش

احتمالاً از خود می‌پرسید که کدام یک از ارزش‌ها برای پول بهتر است: Shopify یا WordPress. بنابراین، بیایید قیمت هر پلتفرم را بررسی کنیم.

قیمت گذاری Shopify بسیار ساده است. این سرویس دارای 3 طرح اصلی برای انتخاب است:

Shopify پایه: 29 دلار در ماه

Shopify: 79 دلار در ماه

Shopify Advanced: 299 دلار در ماه

برای کسب‌وکارهای جدید، برنامه Basic Shopify همه چیزهایی را که برای شروع فروش نیاز دارید، از جمله یک وب‌سایت تجارت الکترونیک، ویژگی‌های مدیریت موجودی و سفارش، و یک سیستم POS را فراهم می‌کند.

قیمت گذاری Shopify

همچنین در صورت پرداخت 1 سال پیش پرداخت می توانید از 10 درصد تخفیف و در صورت پرداخت 2 سال پیش پرداخت 20 درصد تخفیف دریافت کنید. به علاوه، Shopify یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد.

بنابراین، در مورد وردپرس چطور؟

هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیک وردپرس بسته به تنظیمات سفارشی شما به طور چشمگیری متفاوت است. در اینجا چند تخمین هزینه برای یک وب سایت کسب و کار کوچک معمولی در وردپرس آورده شده است:

نام دامنه: 10 تا 50 دلار در سال

میزبانی: 3 تا 200 دلار در ماه

موضوع: 0 تا 200 دلار (طبق کدinwp ، قیمت تم متوسط ​​59 دلار است)

افزونه ها: 0 تا 1000 دلار (بسیاری از افزونه ها هزینه ماهانه دریافت می کنند، برخی از آنها هزینه یکباره دریافت می کنند)

امنیت: 50 تا 500 دلار در ماه

هزینه های توسعه دهنده: 0 تا 1000 دلار (هزینه یکباره)

بسته به نیاز شما، این احتمال وجود دارد که Shopify یک پیشنهاد بسیار ارزان تر و ساده تر ارائه دهد.

Shopify در مقابل WordPress: پشتیبانی مشتری

وب سایت های تجارت الکترونیک ساده ترین چیزها برای ساخت و مدیریت نیستند، بنابراین پشتیبانی ضروری است.

خوشبختانه، Shopify پشتیبانی نامحدود 24/7 مشتری را از طریق چت، ایمیل و تلفن ارائه می دهد. همچنین یک مرکز کمک گسترده و انجمن‌های فعال اجتماعی وجود دارد.

پشتیبانی Shopify

به عنوان یک راه حل منبع باز، وردپرس به طور مستقیم پشتیبانی نمی کند. در عوض، باید در انجمن‌های انجمن، وب‌سایت‌های تخصصی و YouTube راهنمایی پیدا کنید. در نتیجه، اگر یک توسعه دهنده وب با تجربه نباشید، احتمالاً باید هزینه پشتیبانی از یک توسعه دهنده متخصص وردپرس را بپردازید.

با این حال، ممکن است بتوانید از سازندگان ابزار پشتیبانی مستقیم برای مشکلات افزونه دریافت کنید.

Shopify در مقابل WordPress: برنامه‌هایی برای مدیریت در حال حرکت

اگر نیاز به مدیریت کسب و کار خود در حال حرکت دارید، Shopify 3 برنامه برای کمک به شما ارائه می دهد: Shopify، Shopify POS و Ping.

برنامه های Shopify

برنامه اصلی Shopify به شما امکان می دهد کارهایی مانند:

  • پیگیری و مدیریت سفارشات
  • محصولات و مجموعه ها را مدیریت کنید
  • اجرای کمپین های بازاریابی
  • با مشتریان ارتباط برقرار کنید
  • ایجاد تخفیف
  • عملکرد فروشگاه را پیگیری کنید
  • تم وب سایت خود را سفارشی کنید

و بیشتر

وردپرس همچنین دارای یک اپلیکیشن موبایل است که به شما امکان می دهد محتوای وب سایت خود را مدیریت کنید. و می توانید از برنامه WooCommerce برای مدیریت کسب و کار خود استفاده کنید.

برنامه وردپرس

پس از راه اندازی وردپرس و ووکامرس، این 2 برنامه با برنامه اصلی Shopify قابل مقایسه هستند.

Shopify در مقابل WordPress: Dropshipping

Dropshipping عمل فروش آنلاین محصولاتی است که توسط یک فروشنده شخص ثالث ذخیره، بسته بندی و ارسال می شوند - این بدان معناست که شما نیازی به خرید موجودی از قبل ندارید. تصویر زیر نحوه عملکرد آن را نشان می دهد:

مدل Dropship: Oberlo

هم Shopify و هم WordPress مجموعه‌ای از برنامه‌های dropshipping مانند AliExpress Dropshipping و برنامه‌های dropshipping درخواستی چاپ مانند Printful و Printify را ارائه می‌کنند.

افکار نهایی: Shopify یا WordPress؟

Shopify و WordPress هر دو پلتفرم های باورنکردنی هستند – اما کدام یک را باید برای تجارت خود استفاده کنید؟

حکم ما این است: اگر می‌خواهید منابع خود را بر روی ایجاد و توسعه یک تجارت متمرکز کنید، از Shopify استفاده کنید . این راه حل اختصاصی تجاری همه چیزهایی را که برای شروع و گسترش یک کسب و کار نیاز دارید را در اختیار دارد.

به علاوه، نیازی به صرف زمان و انرژی ارزشمند برای مدیریت هاست، امنیت و ادغام های ضروری تجارت الکترونیک نخواهید داشت. شما به سادگی می توانید روی کسب و کار خود تمرکز کنید و اجازه دهید Shopify از جنبه فنی کارها مراقبت کند. علاوه بر این، اگر زمانی گیر کردید، کمک 24/7 در دسترس است.

گفتنی است، اگر یک توسعه‌دهنده وب با تجربه هستید که می‌خواهید کنترل کامل بر هر جنبه از وب‌سایت خود داشته باشید، وردپرس و افزونه WooCommerce را انتخاب کنید.

اگرچه شما مسئول هر جنبه ای از میزبانی، نگهداری و امنیت سایت خود خواهید بود، همچنین می توانید همه چیز را مطابق با دلخواه خود تغییر دهید و بهینه سازی کنید.

به کدام پلتفرم متمایل هستید؟ نظرات و سوالات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

WIX در مقابل SHOPIFY: کدام یک برای نیازهای شما بهترین است؟ (2022)

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 16:16

برندها چیزی فراتر از لوگوی آنها هستند. امروزه برندسازی در مورد ایجاد شخصیت، صدا و شخصیتی است که به مخاطبان سئو سایت نشان می دهد چه انتظاری داشته باشند. هویت بصری یک برند باید در هر عنصر تجاری، از جمله لوگوها، پالت های رنگی، عکس ها و بسته بندی محصول منعکس شود.

این ماهیت طراحی برندینگ است.

طراحی برند بسیار شخصی و بسیار مستقیم است و ارزش های شرکت را به شکلی ملموس زنده می کند. طراحی برند باعث افزایش درآمد و رشد برتر می شود و این پتانسیل را دارد که سودآوری بلندمدت یک شرکت را ایجاد کند یا از بین ببرد.

با این حال، ایجاد یک هویت بصری که به آن آسانی که به نظر می رسد نیست.

اگر تجربه محدودی در زمینه هنر، انتشار یا بازاریابی دارید، ممکن است ایجاد یک طراحی نام تجاری منسجم از لیگ شما خارج شود. اما طراحی برند بسیار قابل دسترس تر از آن چیزی است که بیشتر تصور می کنند، به خصوص با ظهور نرم افزار، ابزار و آموزش های رایگان.

بیایید طراحی نام تجاری را از ابتدا بررسی کنیم، اصطلاحات اصلی را یاد بگیریم، مطالعات موردی را ارزیابی کنیم، و طرح های برند را با هر بودجه ای ایجاد کنیم. همچنین نگاهی به ابزارها و منابع کلیدی خواهیم انداخت که می‌توانند به ایجاد تصویر برند شما کمک کنند .

تعریف اصطلاحات اصلی در طراحی برندینگ

بر خلاف باور عمومی، طراحی برندسازی با برند یا راهنمای برند یکسان نیست . در عوض، ترکیبی از دو عنصر مجزا است: برند و هویت برند.

برند مجموعه ای از احساسات، افکار و عواطف مرتبط با یک شرکت خاص است که توسط مخاطب یا دنیای خارج تجربه می شود. این یک شرکت را با یک حس معنا یا ارزش آغشته می کند، مانند Just Do It از نایک یا A Diamond Is Forever از De Beers. برای کسب بهترین نتایج، مفاهیم برند سطح بالا باید در هویت برند پیاده سازی شوند.

هویت برند، پیچ و مهره های طراحی برند را توصیف می کند. لوگوها، انتخاب فونت ها، رنگ ها و دستورالعمل های برندسازی با یک هویت برند در سطح شرکت بیان می شوند. برخی از سازمان‌ها تصمیم می‌گیرند دارایی‌های هویتی خود را در خانه نگه دارند، در حالی که برخی دیگر آن‌ها را برای هر کسی که به اندازه کافی کنجکاو است در دسترس قرار می‌دهد. در هر صورت، هویت برند بر مبنایی است که توسط برند ارائه شده است.

طراحی برند، ارزش های برند را با عناصر بصری هویت برند ترکیب می کند. این فرآیند تراکم شخصیت های برند را به عناصر ملموس تر توضیح می دهد. طراحی های برند به جای استفاده از کلمات تک رنگ برای رسیدن به یک نقطه، از رنگ ها، فونت ها، تصاویر و لوگوها استفاده می کنند تا ارزش ها، باورها و ویژگی های اصلی را منعکس کنند. به زبان ساده، طراحی برندینگ ظاهر فیزیکی و احساس عاطفی یک کسب و کار است.

نمونه هایی از طراحی برند موفق

درک ایده های کتاب درسی طراحی برند کافی نیست. در دنیایی که هویت یک برند می‌تواند باعث ایجاد یا شکست یک کسب‌وکار شود، داشتن درک کامل از بهترین شیوه‌های نمونه از همیشه مهم‌تر است. قبل از اینکه به سمت فرآیند توسعه حرکت کنید، بیایید به چند طرح برند موفق و چگونگی برجسته شدن آنها در بازار نگاه کنیم.

طراحی برند  airbnb

شرکت اجاره شبانه و تعطیلات AirBnB یکی از شناخته‌شده‌ترین آرم‌ها در صنعت مهمان‌نوازی را دارد. عکس‌ها روشن، سبک و مطبوع هستند، با تمرکز مردم محور که در سراسر کانال‌ها قابل مشاهده است. یک وب سایت مبتنی بر متن و تصویر بلافاصله انتظارات را تنظیم می کند و ارزش های اصلی افراد، مکان ها و عشق را منعکس می کند .

یک شرکت هنری فراگیر مانند Meow Wolf در انجام کارها به شکل متفاوتی تخصص دارد. به این ترتیب، طراحی برند آن از نظر بصری جالب و بسیار پویا است. یک بازدید سریع از وب سایت آن، تعداد قابل توجهی از رنگ های اصلی روشن، انتخاب فونت های برجسته و دارایی های متحرک را نشان می دهد. هویت برند خلاقانه و به راحتی قابل تشخیص به Meow Wolf کمک می‌کند تا ارزش‌ها و ایده‌آل‌های خود را منعکس کند—بدون نیاز به کلمات.

صدها طرح برند دیگر برای بررسی وجود دارد، از جمله برخی از مشاغل مورد علاقه شما. برندهای برجسته مانند کوکاکولا و کلوگ برای بیش از 100 سال از قدرت طراحی استفاده کردند تا موفقیت را ببینند، در حالی که مشاغل جوانتر مانند نتفلیکس و میل چیمپ با هویت بصری خود جایگاه خود را در بازار مستحکم کردند.

هنگام ساخت اولین طرح خود، حتماً یک صفحه از کتاب مگا برند بردارید.

ساختن طرح های برندینگ عالی با هر بودجه ای

بهترین طرح های برندسازی برای موفقیت نیاز به تحقیق، مراقبت و کار سخت دارند. با تکمیل تحقیقات اولیه و ساخت برند در اسرع وقت، قوی شروع کنید.

برند داستانی خود را ایجاد کنید . برند شما چه چیزی را نشان می دهد؟ دیگران چگونه آن را در بازار درک می کنند؟ حتماً این را در یک کتاب مقدس یا پوشه جامع ثبت کنید.

تحقیقات بازار انجام دهید . درک کنید که کاربران در هویت بصری شما به دنبال چه چیزی هستند و برندهای دیگر در حال حاضر چه کاری انجام می دهند.

با یک شعار برنده بیایید . در هفت کلمه یا کمتر، کارهایی را که برند شما بهتر از دیگران انجام می دهد، خلاصه کنید.

با تکمیل مقدمات، زمان ورود به مرحله طراحی فرا خواهد رسید.

روی انتخاب یک پالت رنگ کار کنید . سعی کنید در صورت امکان از رنگ های مکمل یا متضاد استفاده کنید. ابزار Paletton برای انتخاب لهجه ها و لحن های مشابه مفید است و شبیه سازی بینایی را برای سازگاری با کوررنگی ارائه می دهد.

گزینه های فونت خود را در نظر بگیرید. برخی از برندها انتخاب می‌کنند که فونت‌های خود را ایجاد کنند، در حالی که برخی دیگر از یک استخر از قبل موجود انتخاب می‌کنند.

یک لوگو ایجاد کنید . این می تواند مبتنی بر متن (Silk)، مبتنی بر تصویر (Target) یا ترکیبی از هر دو (Burger King) باشد.

اولین تکرار طراحی برند شما هویت همیشگی آن نخواهد بود و نباید باشد. به طور مرتب مواد برند را در طول زمان نظارت و به روز کنید و در صورت لزوم فرآیند تغییر نام تجاری را تکمیل کنید.

تکامل را بررسی کنید. هرگونه تغییر در ارزش ها، ادراکات یا مخاطبان هدف برند خود را ارزیابی کنید. در صورت لزوم از این فرصت برای به‌روزرسانی دستورالعمل‌های برند استفاده کنید.

به طراحی فکر کنید در رنگ ها، لوگوها و هویت بصری برند تجدید نظر کنید. آیا چیزی نیاز به به روز رسانی دارد؟ چرا و چرا نه؟

تغییرات خود را منتشر کنید. یک استراتژی تغییر نام تجاری ایجاد کنید که مخاطبان شما را در هر طرح جدید راحت کند. نظارت بر بازخورد در این مرحله و چرخش بر اساس آن بسیار مهم است.

طراحی برند می تواند در مرحله دوم توسعه، به ویژه با ایجاد لوگو، انتخاب رنگ، یا تهیه فونت های مکمل، خسته کننده باشد. اگرچه می‌توانید برای انجام کار به یک هنرمند یا طراح گرافیک داخلی تکیه کنید، اما این کاملاً ممکن است که ظاهر سفارشی خود را DIY کنید.

ابزارهایی برای ایجاد اولین طراحی برند شما

نیازی نیست که طراحی برندینگ هزاران دلار هزینه داشته باشد یا صدها ساعت طول بکشد تا تکمیل شود. در واقع، یک طراحی موثر و بدون بودجه تنها با چند ابزار و منابع شروع می شود.

در زیر سه دسته از ابزارهای طراحی برندینگ حیاتی، از جمله نرم افزارهای گرافیکی، سازندگان لوگو و منابع یادگیری آنلاین آورده شده است.

نرم افزار طراحی برند

صدها برنامه طراحی برندینگ به صورت آنلاین در دسترس هستند که برای مطابقت با بودجه و سطوح مختلف تجربه طراحی شده اند.

Canva یک برنامه آنلاین رایگان با دسترسی پولی و رایگان است.

فونت‌جوی فونت‌های مکمل را با هم مقایسه می‌کند تا موضوعی دلپذیر برای طرح‌های برندسازی ایجاد کند.

Adobe Creative Cloud برای متخصصان طراحی آگاه بهترین است که از 9.99 دلار در ماه برای طرح Express شروع می شود.

تولید لوگوی مارک دار

طراحی لوگو می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر تجربه ای در زمینه هنر یا طراحی نداشته باشید. مولدهای لوگو می‌توانند به ارائه پایه‌ای برای ایده‌های شما کمک کنند - یا اگر چیز دیگری نباشد، یک نقطه شروع.

Tailor Brands آرم های تولید شده با هوش مصنوعی را با قیمت 9.99 دلار در ماه عرضه می کند.

Shopify's Hatchful صدها قالب مختلف را برای تقریباً هر صنعتی ارائه می دهد.

طراحی لوگو رایگان دقیقاً همان چیزی را ارائه می دهد که نام آن نشان می دهد، با گزینه های قابل ارتقا برای خدمات اضافی.

آموزش ها و منابع

یادگیری از وبلاگ‌ها، مقالات و ویدیوهای آنلاین راهی عالی برای ایجاد تخصص در طراحی برند شماست. چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد:

نحوه طراحی یک دوره ویدیویی لوگو

طراحی یک هویت کامل برند با Adobe

پادکست طراحی هویت برند

اگر هنوز احساس راحتی نمی کنید که به تنهایی روی طراحی برند کار کنید، به یاد داشته باشید که متخصصان طراحی برندینگ حرفه ای برای کمک در ظرفیت های مختلف در دسترس هستند. آژانس‌ها، فریلنسرها و بوتیک‌ها ممکن است انتخابی عالی برای برندهایی با بودجه بازاریابی بزرگ‌تر باشند. با این حال، یک رویکرد DIY این پتانسیل را دارد که به همان اندازه خوب یا بهتر از فرآیند توسعه شرکت باشد.

درک نیازها و محدودیت های خود قبل از استخدام کمک اضافی مفید است.

شروع با طراحی برند خود

شناخته شده ترین طرح های برندسازی جهان یک شبه ایجاد نشدند. همانطور که فرآیند توسعه دارایی ها، انتخاب رنگ ها و مقایسه انتخاب فونت ها را آغاز می کنید، حتما یک قدم به عقب بردارید و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. نتیجه ممکن است کامل نباشد، اما مطمئناً گامی در مسیر درست است.

اجازه دهید بیان برندتان به طور طبیعی در طول زمان تکامل یابد و با شروع تغییر عناصر فردی، مایل باشید که خود را با آن سازگار کنید. به دنبال راه‌هایی برای بهبود باشید، بازخورد صادقانه بخواهید و به آنچه مخاطبانتان می‌گویند گوش فرا دهید.

طراحی برند شما سزاوار احترامی است که برند اصلی آن به آن فرمان می دهد. با ابزارهای ساده، نکات تخصصی و توصیه هایی که از کارشناسان صنعت گرفته شده است، به کسب و کار خود قدرت دهید تا هویت بصری خود را کنترل کند. با کمی خلاقیت و گریس آرنج، شما در راه ایجاد هویتی که برای مشتریان در سال های آینده متمایز باشد، خواهید بود.

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 22:27

بازاریابی در مقابل تبلیغات: چه تفاوتی با هم دارند؟

1.تعریف بازاریابی

2.انواع عمده بازاریابی

3.تعریف تبلیغات

4.انواع عمده تبلیغات

5.چگونه بازاریابی و تبلیغات مشابه هستند

هدف

استراتژی

پژوهش

هزینه

6.چگونه بازاریابی و تبلیغات متفاوت است

فرآیندهای Back-end

تمرکز تحقیقات اولیه

بودجه کلی

7.آیا کسب و کار شما به بازاریابی و تبلیغات نیاز دارد؟

8.می خواهید بیشتر بیاموزید؟

اکثر مردم بر این باورند که بازاریابی و تبلیغات چیزی بیش از مترادف نیستند. از این گذشته، آنها هم مشتریان را جذب می کنند، هم از داده ها برای تصمیم گیری استفاده می کنند و هم مشتریان جدید را از طریق استراتژی های خلاقانه جذب می کنند.اما در حالی که این تعریف تا حدی درست است، از بسیاری جهات کوتاه است.

بازاریابی و تبلیغات نه تنها رویکردها، اهداف و بودجه های کاملاً متفاوتی دارند، بلکه هر دو تأثیرات منحصر به فردی بر مخاطبان مورد نظر سئو دارند. به عنوان مثال، تبلیغات بد می تواند مشتریان بالقوه را از یک برند که دارای سئو سایت خوب است دور کند. از سوی دیگر، بازاریابی بد ممکن است منجر به تحقیقات تصادفی شود که تصمیمات تبلیغاتی آینده را پیچیده می کند.بیایید شباهت‌ها و تفاوت‌های بین بازاریابی و تبلیغات، از جمله مروری بر تعاریف و قالب‌های آنها را بررسی کنیم.

  • تعریف بازاریابی

بازاریابی شامل تاکتیک هایی است که مشتریان را پیدا کرده، درگیر می کند و حفظ می کند. گاهی اوقات به عنوان یک اصطلاح چتر در نظر گرفته می شود که چندین فرآیند تجاری را تحت یک بخش واحد قرار می دهد. به عنوان مثال، رسانه‌های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و تحقیقات بازار همگی تحت بازاریابی قرار می‌گیرند.بازاریابی یک رویکرد رابطه ای برای حفظ مشتری دارد. بازاریابی به جای گرفتن سرنخ های یکبار مصرف برای یک فروش واحد، برای تقویت و حفظ روابط از طریق تعاملات قوی با برند، تجربه مشتری عالی و خدمات مثبت به مشتری کار می کند.

انواع عمده بازاریابی

از آنجایی که بازاریابی یک اصطلاح بسیار گسترده است، استراتژی ها، عملکردها و ملاحظات مختلفی را در خود جای داده است. بسیاری از این موارد بر روی مخاطبان بزرگ‌تر تمرکز می‌کنند و قصد دارند مشتریان را از طریق سفر خریداران مرتبط راهنمایی کنند.یکی از محبوب ترین آنها شامل بازاریابی درونگرا، یک استراتژی مشتری محور است که از طریق تصاویر، ویدیوها، وبلاگ ها و موارد دیگر ارزشی را برای مشتریان فراهم می کند. هدف این است که گفتگوهای معناداری پیرامون یک نام تجاری داشته باشیم که در نهایت ممکن است به یک معامله منتهی شود - اگرچه این کار بدون تحریک و تحریک فروش سنتی انجام می شود.

تاکتیک های بازاریابی ورودی شامل وظایفی مانند موارد زیر است:

بهینه سازی موتور جستجو(SEO)

  • پست های رسانه های اجتماعی

  1. بازاریابی ایمیلی

در طرف دیگر این طیف، بازاریابی برونگرا به فرآیند جستجوی سرنخ ها از زاویه مستقیم تری اشاره دارد. به جای ایجاد و توزیع محتوایی که افراد را به سمت کسب و کار شما می کشاند (با نام مستعار بازاریابی درونگرا)، استراتژی های برون گرا پیام ها را به مخاطبان گسترده ای هدایت می کند تا آنها را به برند شما علاقه مند کند.

برخی از رایج ترین تاکتیک های خروجی عبارتند از:

  • نقاط رادیویی
  • بازاریابی رویداد
  • دستیابی سرد

بازاریابی در مقابل تبلیغات: تفاوت آنها در چیست؟

 

  • تعریف تبلیغات

تبلیغات تابعی از بازاریابی است که پیام های برند خاص را با استفاده از مقدار مشخصی از پول تبلیغ می کند. در درجه اول بر یک فراخوان برای اقدام منحصر به فرد ، مانند «اکنون بخرید» یا «امروز تماس بگیرید» تمرکز دارد. همچنین ممکن است از تبلیغات برای افزایش آگاهی از برند، پیوستن به روندها یا بیان یک داستان استفاده شود.

تبلیغات کمتر بر روابط متمرکز است و بیشتر بر جلب توجه متمرکز است. این یک نوع ارتباط یک طرفه است که امکان تعامل بین مخاطب را نمی دهد. هنگامی که یک تبلیغ سرنخ را به خود جلب کرد، تیم بازاریابی است که آن را در طول زمان پرورش دهد و حفظ کند.

انواع عمده تبلیغات

تبلیغات را می توان به دو دسته تبلیغات دیجیتال و تبلیغات سنتی تقسیم کرد. در حالی که یکی فقط از طریق صفحه نمایش قابل مشاهده است، دیگری در دنیای واقعی حضور دارد.

تبلیغات دیجیتالی ایجاد تبلیغات از طریق یک رسانه دیجیتال - برنامه های بازی، وب سایت های خبری، رسانه های اجتماعی، صندوق های ایمیل یا پلتفرم های دیگر است. این یک نوع تبلیغات تقریباً فراگیر است که توسط هر برند بزرگی استفاده می شود.

تبلیغات سنتی از قالب‌های چاپی، از جمله بیلبوردها، برگه‌های پستی و آگهی‌های روزنامه استفاده می‌کند. هدف نهایی این است که یک پیام پذیرفته شده جهانی را به مخاطبان زیادی برای ایجاد آگاهی نسبت به محصولات، خدمات و برندها منتقل کند.

به یاد داشته باشید که هر دو رویکرد باید یکپارچه شوند تا بیشترین تعداد سرنخ را جذب کنند. با چنین طیف گسترده ای از کانال های فروش ترجیحی، استفاده از تبلیغات سنتی و دیجیتال با هم این اطمینان را می دهد که همه مخاطبان فرصت شنیدن پیام شما را دارند.

چگونه تبلیغات با بازاریابی متفاوت است

چگونه بازاریابی و تبلیغات مشابه هستند

هر دو عملکرد بازاریابی و تبلیغات برای انجام یک ماموریت مشابه مورد استفاده قرار می گیرند. بیایید برخی از شباهت های آنها را در بین برندها و صنایع بررسی کنیم.

هدف

هدف اصلی کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی کسب درآمد است. این شامل جذب سرنخ ها، تشویق به خرید بیشتر، و کسب بیشترین تعداد بازدید و سفیران برند می شود. هر دو اغلب با رسانه های چاپ دیجیتال کار می کنند و از محتوا و رویدادهای جاری به نفع خود استفاده می کنند.

  • استراتژی

بازاریابی و تبلیغات هر دو بر اصول اصلی تبلیغ تمرکز دارند. هر کدام برای ایجاد و اصلاح پیام‌هایی کار می‌کنند که بیشترین حس را برای مخاطبان شما داشته باشد و نتایج سود شما را افزایش دهد.این شامل استفاده از مؤلفه های احساسی، منطقی و خلاقانه است که انگیزه ای قانع کننده برای برداشتن گام های بعدی ایجاد می کند.

  • پژوهش

داده ها جزء عظیمی از استراتژی های بازاریابی و تبلیغات هستند. هر دو معمولاً آنها را در داخل توسعه می دهند و با هم کار می کنند تا معیارها را بررسی کنند و نتایج مطلوب را دنبال کنند.علاوه بر این، تحقیقات بازاریابی و تبلیغات بسیاری از معیارهای کلیدی عملکرد (KPI) را به اشتراک می گذارند. این شامل:

  • هزینه هر کلیک
  • نرخ های تعامل
  • تبدیل های سه ماهه یا سالانه
  • هزینه

هم بازاریابی و هم تبلیغات درصد قابل توجهی از بودجه سالانه را به خود اختصاص می دهند. طبق آمارهای اخیر، میانگین هزینه بازاریابی تجارت الکترونیک بین 7 تا 12 درصد است. این شامل هزینه تبلیغات است که در بودجه بازاریابی برای مارک های تجارت الکترونیک کوچکتر هزینه می شود.علاوه بر این، انجام فرآیندهای بازاریابی و تبلیغات نیازمند زمان و تلاش است. در حالی که انواع کار اغلب یکسان نیست، تلاش مورد نیاز برای نتایج مثبت قطعا خواهد بود.

چگونه بازاریابی و تبلیغات متفاوت است

همه انواع تبلیغات تابعی از بازاریابی هستند، اما همه استراتژی های بازاریابی را نمی توان تبلیغات نامید. بیایید تفاوت های اصلی آنها را در عمق بیشتری بررسی کنیم.

فرآیندهای Back-end

بازاریابی تعداد زیادی از وظایف را انجام می دهد که معمولاً مورد توجه قرار نمی گیرند. ردیابی نتایج کمپین، یافتن منابع تأثیرگذار و تقسیم بندی گروه های مخاطب تنها بخشی از انتظارات روزانه آن است.تبلیغات فرآیندی است که این کار بک‌اند را با به اوج رساندن همه چیز در یک بسته کوچک و مرتب به نمایش می‌گذارد. هدف اصلی آن پیروی از نقشه راه ایجاد شده توسط بخش بازاریابی بزرگتر است.در مورد جاده یک طرفه در مقابل یک خیابان دو طرفه فکر کنید. بازاریابی برای ایجاد مکالمه دو نفره بین یک برند و یک مصرف کننده کار می کند. از سوی دیگر، تبلیغات بیشتر به دنبال ایجاد پیامی است که با مخاطب صحبت می کند .

تمرکز تحقیقات اولیه

بخش های بازاریابی ساعت های بی شماری را صرف تحقیق، ردیابی و پیگیری همه کمپین های بازاریابی برای یک کسب و کار می کنند. این شامل استراتژی های ورودی و خروجی و همچنین فرمت های دیجیتال یا سنتی است.

تحقیقات تبلیغاتی فقط بر کمپین های تبلیغاتی متمرکز است. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در محتوا، دریافت و KPIهای محصول نهایی‌شان عمیق‌تر کاوش کنند، که به تصمیم‌گیری‌های آینده کمک می‌کند. آنها همچنین ممکن است یافته های خود را به بخش بازاریابی گزارش دهند، که به عنوان پایگاه اصلی برای همه داده ها و معیارها عمل می کند.

بودجه کلی

به طور متوسط، هزینه یک بخش تبلیغات بسیار بیشتر از یک بخش بازاریابی است. اکثر فرآیندهای بازاریابی برای انجام فقط به نیروی کار داخلی یا داده نیاز دارند، در حالی که تبلیغات خارجی (یعنی تبلیغات چاپی) به سرمایه اضافی نیاز دارد .

به خاطر داشته باشید که این هزینه بسیار متغیر است. برندهایی که فقط یک یا دو کمپین تبلیغاتی در ماه اجرا می کنند ممکن است کمتر از 400 دلار هزینه کنند - به این معنی که بخش بازاریابی آنها بیشتر بودجه آنها را به خود اختصاص می دهد.

آیا کسب و کار شما به بازاریابی و تبلیغات نیاز دارد؟

بازاریابی و تبلیغات اصطلاحات قابل تعویض نیستند. با این حال، نمی توان از یکی بدون دیگری برای تأثیر ملموس بر کسب و کار شما استفاده کرد.حقیقتاً، یک تجارت عالی برای موفقیت باید هم شاخه بازاریابی و هم تبلیغات داشته باشد. در حالی که بازاریابی یک بخش عالی برای چندین فرآیند است، تبلیغات برای نشان دادن شرکت شما در محیط های مختلف بسیار مهم است. هر دو باید دست به دست هم اجرا شوند تا عواقبی بر برند شما داشته باشند.آگاهی سالم از تفاوت‌های بین بازاریابی و تبلیغات اولین قدم عالی در این زمینه است. با استفاده از هر دو استراتژی کسب و کار، به خوبی مجهز می شوید تا در کنار تغییر انتظارات مشتری رشد کنید.

 

سئو و آموزش سئو...
ما را در سایت سئو و آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moda seow بازدید : 108 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:44